تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان سینما و تلویزیون در اکران خصوصی 360درجه+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: شامگاه گذشته فیلم «360 درجه» برای اهالی سینما در پردیس سینمایی ملت نمایش داده شد که با حاشیه‌های شیرینی همراه بود.

هنرمندان سینما و تلویزیون در اکران خصوصی 360درجه+تصاویر
مراسم اکران خصوصی فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان با اجرای احسان  کرمی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. در ابتدا فرامرز قریبیان بازیگر سینما روی صحنه دعوت شد و وی گفت: به خاطر خیلی از ناملایمات دوست دارم بازنشسته شوم اما علایق و عشق شما باعث شد بمانم و سعی کنیم دوباره جوانی را در حرفه‌ام حفظ کرده و در کنار شما باشم.
هنرمندان سینما و تلویزیون در اکران خصوصی 360درجه+تصاویر
در ادامه از حسین سلیمانی که شب تولد او نیز بود خواسته شد که با چشمان بسته روی صحنه بیاید و او نیز این کار را کرد و بعد از باز کردن چشمهایش فاطمه معتمد آریا را جلوی خود دید و اشک از چشمانش سرازیر شد وی اشک‌های خود را با شال معتمد آریا پاک کرد و گفت: من همیشه تمرین می‌کردم اگر یک زمانی خواستم جایزه بگیرم و در آن زمان با  خانم معتمد آریا برخورد کردم بگویم که او زحمات زیادی برای من کشیده و نقش مادر را در زندگی من ایفا کرده است.
هنرمندان سینما و تلویزیون در اکران خصوصی 360درجه+تصاویر
فاطمه معتمد آریا نیز عنوان کرد: حسین جزو جوان‌هایی است که در این سینما خودش را ساخته و با سینما بزرگ شده است. برای او آرزوی موفقیت دارم و حسین بچه خلف من است.در ادامه سام قریبیان اظهار داشت: نمی‌خواهم راجع به فیلم صحبت کنم فقط می‌خواهم بگویم که با تمام وجود «360 درجه» را به ایرج کریمی تقدیم می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی باد. 
هنرمندان سینما و تلویزیون در اکران خصوصی 360درجه+تصاویر
بعد از پایان صحبت‌های این افراد کیک تولد حسین سلیمانی بریده و شمع‌ها توسط او خاموش و در ادامه فیلم «360 درجه» برای تماشاگران پخش شد.
هنرمندان سینما و تلویزیون در اکران خصوصی 360درجه+تصاویر
گفتنی است؛ در این مراسم جمعی از سینماگران از جمله میلاد کی‌مرام، محمدرضا عباسیان، گلاره عباسی، نوید و جمشید  محمودی، بیژن امکانیان، امیر قادری، سیمون سیمونیان، آزاده صمدی، عبدالله اسکندری، مسعود جعفری جوزانی، حسین پاکدل، حسین فرحبخش و... نیز حضور داشتند.شایان ذکر است؛ فیلم «360 درجه» اولین اثر بلند سینمایی سام قریبیان در مقام کارگردانی است که بازیگرانی چون میلاد کی‌مرام، معسود فروتن، سام قریبیان و زنده یاد ایرج کریمی در آن ایفای نقش می‌کنند، این فیلم از هشتم مهر ماه در سر گروه سینمایی زندگی ارکران خواهد شد.
هنرمندان سینما و تلویزیون در اکران خصوصی 360درجه+تصاویر
سلام سینما - باشگاه خبرنگاراناخبار مرتبط :بیوگرافی سام قریبیان+عکسگریم متفاوت میترا حجار در "360 درجه" +عکساولین تصویر از فیلم سام قریبیان با حضور امیر آقایی و میلاد کی مرام + گریم متفاوت امیر آقایی


سه شنبه 31 شهریور 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن