تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816808465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طارمی: دنبال اعداد نیستم!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طارمی: دنبال اعداد نیستم!




10 گل در 9 بازی. این آمار خیره کننده مهاجم 23 ساله پرسپولیس است.





ایران ورزشی: 10 گل در 9 بازی. این آمار خیره کننده مهاجم 23 ساله پرسپولیس است. مهدی طارمی. درخشش او در یک ماه گذشته، چه در رده ملی و چه باشگاهی زبانزد است. همه درباره‌اش صحبت می‌کنند. خاص و عام، بزرگ و کوچک. از او و گل‌هایی که به ثمررسانده و باعث شده تا محبوب سکوهای سرخ ورزشگاه آزادی شود. تصور پرسپولیس بدون او در این روزگار سخت است اما برانکو و هواداران باید روزهای بی طارمی را سپری کنند. روزهایی که قرار است از راه برسند. بدون شماره 9 و در غیاب یک گلزن تمام عیار. با طارمی، یک روز بعد از برد ارزشمند پرسپولیس مقابل ملوان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت‌وگو کردیم. از گلی که زد و البته کارت قرمزی که دریافت کرد.
 
یک بازی سخت و طاقت فرسا، سرنوشت خوشی برای پرسپولیس داشت. یک برد ارزشمند و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی. پیش بینی این برد را می‌کردی؟

 چرا که نه. هدف ما در همه بازی‌ها برد است اما مقابل ملوان واقعا یک روز سخت را پشت سر گذاشتیم. مثل همیشه موقعیت درست کردیم اما توپ هایمان گل نمی‌شد. بازی هر چه به دقایق پایانی می‌رسید سخت‌تر می‌شد. این موضوع به ما که در ورزشگاه خانگی بازی می‌کردیم استرس وارد می‌کرد. خدا را شکر که توانستیم ببریم.

اما با اختلاف تنها یک گل. مهم نبود؟

 خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و بردیم. در جام حذفی بردن مهم است نه تعداد گل. زدن یک گل با 5 گل هیچ فرقی نمی‌کند و به همین دلیل هم می‌گویم که برد ارزشمندی به دست آوردیم.

جو عجیبی در ورزشگاه حکمفرما بود. هم از سوی هواداران ملوان و هم پرسپولیس. همین بازی را حساس کرده بود. تو که در زمین بودی این جو را حس کردی؟

 حس کردم. واقعا جو وحشتناکی بود. البته تماشاگران ما از این بازی استقبال کرده بودند و از این بابت تشکر می‌کنم. اگر آنها در تمام بازی‌ها به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند شک نکنید در کسب نتیجه موثر خواهند بود. اصلا تیم‌های حریف از تماشاگران ما می‌ترسند. پس هر چقدر تعدادشان بیشتر باشد به نفع ما خواهد بود.

تو دهمین گلت را در 9 بازی اخیر به ثمر رساندی و یک رکورد فوق‌العاده ثبت کردی. هر بازی بیشتر از یک گل. چه حسی داری؟

 خوشحالم اما باور کنید نه دنبال عدد و رکورد هستم و نه روی آنها تمرکز می‌کنم. این را آنهایی که به من نزدیک هستند می‌دانند. از ابتدا هم اینطور بودم. حتی زمانی که در لیگ یک و برای ایرانجوان گل می‌زدم. فکر می‌کنم این گلها مقابل زحمات هواداران پرسپولیس و تیم ملی ناچیز است. باید هدیه بزرگتری به آنها بدهم. هر چند که آنها با همین گل‌ها خوشحال می‌شوند. فقط امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و بتوانم برای تیم ملی و پرسپولیس همینطور گل بزنم. تا به حال همه چیز خوب بوده و خیلی دوست دارم که این وضعیت ادامه داشته باشد.

مقابل ملوان یکی دو بار توپ هایت را در دهانه دروازه برگشت دادند یا تیر دروازه مانع از ثبت خوشحالی ات شد. بالاخره اما گل زدی. آن هم در صحنه‌ای عجیب. جایی که حتی توپ هم به پایت نگرفت.

 قبل از گل من در چند صحنه می‌توانستم دروازه ملوان را باز کنم، نمونه‌اش همان توپی که به تیر دروازه خورد یا ضربه‌ای که حسین کنعانی برگشت داد. در صحنه گل، چمن جلوی دروازه ملوان لیز شده بود، توپ سر خورد و خوب به پایم نگرفت اما خدا را شکر در نهایت گل شد و ما بازی را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

جدا از گلی که به ثمر رساندی، در دو صحنه دیگر هم خبرساز شدی. منظورم دو کارت زردی است که از داور گرفتی و اخراج شدی. کارت قرمز درست بود؟

 در صحنه‌ای که کارت زرد اول را گرفتم سر خوردم و به داور گفتم که سر خوردم اما داور به من گفت بد جایی سر خوردی! مگر من در محوطه جریمه خودمان سر خورده بودم که بخواهد کارت زرد بدهد؟ در صحنه‌ای که کارت دوم را گرفتم 20 بازیکن پشت من و دروازه‌بان ملوان بودند و دلیل نداشت که داور بخواهد در آن صحنه به من کارت بدهد. البته چه فایده، الان می‌آیند و این داور را هم 4 جلسه محروم می‌کنند اما چیزی عوض نمی‌شود. فکر می‌کنم با همین وضعیت که داوران اشتباه می‌کنند و آنها را محروم می‌کنند دیگر تا پایان فصل داوری باقی نمی‌ماند که بخواهد بازی‌ها را قضاوت کند!

حرف تو کاملا درست است اما منتقدان می‌گویند که طارمی نباید اینقدر عصبی شود. این عده معتقدند که تو باید همان جوان سر به زیر بوشهری بمانی و تغییر نکنی.

 شما خودتان قضاوت کنید. از بازی اول برای ما خوب سوت نزده‌اند. دست مان که به بازیکن حریف می‌خورد می‌افتد و داور هم خطا می‌گیرد. یک جورهایی اشتباه کرده‌اند که دیگر نمی‌توانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. واقعا می‌ترسیم و همین باعث شده تا خیلی زود از کوره در برویم. در این شش بازی اخیر، سه داور بازی‌های ما را محروم کرده‌اند. مگر می‌شود؟ به همین دلیل هم هست که کمی عصبی می‌شویم اما من باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم که دیگر عصبی نشوم.

اخراج تو البته اعتراض سوشا را به همراه داشت. حق او بود کارت زرد بگیرد؟

 واقعا نه. سوشا حرفی نزد. فقط گفت چرا طارمی را اخراج کردی؟ روی چه حسابی داور چهارم تاکید داشت که سوشا کارت بگیرد را نمی‌دانم.

این هفته و با خیل مصدوم‌هایی که دارید باید به تبریز بروید و مقابل تراکتورسازی بازی کنید. این بازی را می‌برید تا به طلسم ناکامی‌ها در لیگ پایان بدهید؟

 متاسفانه مصدومان زیادی داریم و فکر می‌کنم 5 بازیکن اصلی ما آسیب دیده‌اند. امیدوارم این بازیکنان به بازی برسند چرا که اگر آنها نباشند کار ما سخت می‌شود. با این همه دلم روشن است که بازی را با برد پشت سر می‌گذاریم و با خیال راحت به تعطیلات می‌رویم.






تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن