تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز رقابت‌هاي بسکتبال جام ملت‌هاي آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۲۴ق.ظ)
آغاز رقابت‌هاي بسکتبال جام ملت‌هاي آسيا موج- تيم ملي بسکتبال ايران از چهارشنبه اول مهر رقابت براي کسب سهميه المپيک را آغاز مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم ملي بسکتبال ايران از روز چهارشنبه اول مهر با ديدار مقابل ژاپن کارش را براي دفاع از عنوان قهرماني و کسب سهميه المپيک آغاز مي‌کند. تيم ايران در چهار دوره اخير اين رقابت‌ها، سه بار قهرمان شده و آماده مي‌شود بعد از چين و فيليپين به سومين تيم تاريخ تبديل شود که در دو مقطع، از عنوان قهرماني آسيا دفاع مي‌کند.
16 تيم حاضر در اين رقابت‌ها، براي تک سهيمه مستقيم آسيا در المپيک تلاش مي‌کنند. فدراسيون جهاني بسکتبال ايران را شانس اول قهرماني اين دوره مي‌داند اما درک بائرمن سرمربي تيم ملي مي‌گويد ياد گرفته هيچ حريفي را دست کم نگيرد. ژاپن، هند و مالزي هم‌گروه‌هاي ايران در اين رقابت‌ها هستند. گروهي که صعود از آن براي قدرتمندترين تيم قاره کار سختي به نظر نمي‌رسد. هند چهار سال پيش با پيروزي مقابل چين نشان داد قابليت شگفتي‌ساز شدن دارد. ژاپن هميشه مقابل ايران بازنده بوده و مالزي جايگاهي در بسکتبال آسيا ندارد. سرمربي تيم ملي بسکتبال اما پيش از اعزام تيم، تاکيد داشت هيچ حريفي را نبايد دست کم گرفت و براي هر بازي بايد برنامه داشت.
صمد نيکخواه، مهدي کامراني،حامد آفاق، اوشين ساهاکيان، حامد حدادي، اصغر کاردوست، سجاد مشايخي، جواد داوري،‌ سعيد داورپناه، بهنام يخچالي، محمد جمشيدي و محمد حسن‌زاده 12 بازيکن تيم ملي در اين دوره هستند.
برنامه ديدارهاي تيم ايران در مرحله گروهي به شرح زير است:

چهارشنبه اول مهر
ايران – ژاپن، ساعت 11 (به وقت تهران)
پنج‌شنبه 2 مهر
ايران – هند، ساعت 8:15 (به وقت تهران)
جمعه 3 مهر
ايران مالزي، ساعت 6 صبح (به وقت تهران)













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن