تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن بزرگ «عيد تا عيد» در متروي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۳:۱ق.ظ)
برگزاري جشن بزرگ «عيد تا عيد» در متروي تهران موج-معاونت فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره‌برداري مترو تهران با هدف بزرگداشت اعياد مذهبي و ايجاد فضاي معنوي شاد، برنامه‌هاي متنوع و جذابي با عنوان «عيد تا عيد» را در ايستگاه‌هاي مترو برگزار مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شرکت بهره‌برداري مترو تهران، محمد صائبي گفت: همزمان با فرا رسيدن عيد سعيد قربان و عيد غدير جشن بزرگ عيد تا عيد به منظور ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين شهروندان در ايستگاه‌هاي مترو برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اين که اين برنامه‌ها به منظور بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي هنري همچون تئاتر مجسمه با موضوع آداب و سنت‌هاي غدير، خطبه‌خواني و منقبت خواني در وصف مولاي متقيان برپا مي‌شود از برپايي نمايشگاه‌هاي عکس و پوستر، برگزاري کارگاه‌هاي خوشنويسي، اجراي سرودهاي دانش‌آموزي در هفته عيد قربان تا عيد غدير در ايستگاه‌هاي منتخب، شاهد خبر داد.
معاون فرهنگي اجتماعي شرکت بهره‌برداري مترو تهران با تأکيد به خاص بودن اين هفته اظهار داشت: امسال برنامه‌هاي ويژه‌اي براي عيد تا عيد در نظر گرفته شده است؛ به منظور احياي آداب و سنن غدير و ملموس کردن اين فضا براي تمامي مسافران، در تمامي ايستگاه‌ها استيکر آداب و سنن غدير به همراه آذين‌بندي ايستگاه‌هاي منتخب تدارک ديده شده است. ضمنا طرح همياران غدير که شامل يک بسته کوچک عطر و... است در ايستگاه‌هاي منتخب، توسط پرسنل سادات به مسافران اهداء خواهد شد.
وي گفت: جهت آشنايي بيشتر مردم با خطبه غدير روز شمار غدير در 15 ايستگاه طراحي شده که هر روز جمله‌اي از خطبه غدير به نمايش گذاشته مي‌شود.
صائبي در ادامه با بيان اين که عيد غدير روز پيمان اخوت و برادري است و پيمان بستن از اعمال وارده در اين روز است گفت: اميدوارم به همت متوليان فرهنگي همواره اعياد و مناسبت‌هاي مذهبي و فرهنگي در جامعه ترويج يابد تا ارزش و برکات آن در جامعه خصوصا ميان جوانان نهادينه شود.
وي خاطرنشان کرد: فضاهاي ايستگاهي مترو توان بالايي براي اجراي برنامه‌هاي متنوع در عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي و مذهبي دارد و بايد از تمامي اين ظرفيت‌ها به منظور برگزاري هر چه با شکوه‌تر برنامه‌ها و فعاليت‌ها بهره بگيريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن