تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809558711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد امنیت و آرامش مطمئن برای واحد های صنعتی چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری: ایجاد امنیت و آرامش مطمئن برای واحد های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبرگزاری پانا:در راستای اقدامات شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در رفع مشكلات صنعت استان ،در نشستی با حضور مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی و مدیرعامل بیمه ایران این استان روش مناسب جهت اجرایی كردن طرح بسته حمایتی بیمه ی از واحد های صنعتی استان بررسی و راهكارهای مطلوب آن مشخص شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور ساعت 19:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این نشست گفت: این شركت با همكاری بیمه ایران باطراحی بسته های بیمه ای ویژه واحد های صنعتی ،بدنبال ایجاد امنیت و آرامش خاطر واحد های صنعتی استان است.
رضا گنجی در ادامه افزود:بزودی با انعقاد تفاهمنامه همکاری این دو مجموعه ،واحد های صنعتی استان می توانند ضمن دریافت خدمات بیمه ای متنوع و ویژه شاهد کاهش نرخ حق بیمه خود در حوزه های گوناگون در جهت كاهش هزینه های خود باشند.
 رئیس هیات مدیره  شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار كرد:
درصدد هستیم واحد های صنعتی استان را از تکنولوژی های روز درصنعت بیمه بهره مند سازیم و برای‌ نخستین اولویت ، در سال 94 توسعه خدمات بیمه ای مبتنی برIT  و عرضه بیمه نامه های الکترونیکی به واحد های صنعتی در دستور كار قرار گرفته تا با این اقدام به رونق خدمات اقتصادی واحد های صنعتی استان کمک كنیم.
مدیرعامل شركت بیمه ایران استان چهارمحال و بختیاری درباره مبادله تفاهمنامه با شهرک های صنعتی استان  گفت:هدف اصلی ما از تبادل این تفاهمنامه ایجاد امنیت و آرامش خاطر در واحدهای صنعتی مستقر در شهركهای صنعتی استان است و ما درکنار شركت شهركهای صنعتی استان حمایت های لازم را از SMEها به عمل خواهیم آورد و به طور حتم با ارائه بسته های بیمه ای مناسب دغدغه خاطر صنعتگران استان را مرتفع خواهیم کرد.
اقدام صابری سیسختی افزود:‌کارگاه های فعال در شهرک های صنعتی استان همه روزه درمعرض آسیب و خطر هستند که با بیمه شدن آن ها می توانیم ضریب ریسک خسارت درواحد های این سازمان را کاهش داده وامنیت و اطمینان بیشتری به کارکنان ارائه کنیم.
وی ادامه داد:‌درسال های اخیر صنایع کوچک لطمات شدیدی دیده اند وموقعیت خوبی ندارند،اکثر این واحد ها هم اکنون دچار كنتاكت با پرونده های خسارات بیمه ای خود هستند كه این امر موجب افت این واحد ها وتعطیلی بسیاری از آن ها شده است.
مدیرعامل شركت بیمه ایران استان در مورد آتش سوزی در شهرک های صنعتی استان نیز افزود:طبق گزارش های دریافتی درهرآتش سوزی بین سه تا چهار میلیارد تومان خسارت به واحد های فعال خسارت وارد شده و بعضا به تعطیلی آن ها انجامیده است که درصورت مدیریت ریسک، خدمات ایمنی و داشتن بیمه نامه به طور حتم از تعطیلی این واحدها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 وی اضافه کرد:‌ البته درسال گذشته به همت شركت شهركهای صنعتی استان  برای ادامه فعالیت های اقتصادی خرد درشهرک های صنعتی استان ضریب ایمنی در این شهرک ها  افزایش یافته و آموزش های لازم به کارکنان داده شده است اما این کافی نیست و برای افزایش اطمینان وامنیت خاطر کارکنان قرارداد بیمه ای چراغی به سوی اینده ای مطلوب تر است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن