تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تری به ترکیب اصلی چلسی باز می‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تری به ترکیب اصلی چلسی باز می‌گردد




کاپیتان کهنه‌کار آبی‌پوشان لندن که در بازی‌ اخیر این تیم در لیگ برتر نیمکت‌نشین شده بود برای بازی بعدی آنها به ترکیب بازخواهد گشت.





خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که برای بازی بعدی تیمش، مصاف با والسال دسته سومی در جام اتحادیه انگلیس، جان تری را به ترکیب اصلی آبی‌پوشان لندن باز می‌گرداند.

به گفته مورینیو، تری که روز شنبه در هفته ششم لیگ برتر انگلیس جایی در میدان نبرد چلسی و آرسنال نداشت، چهارشنبه این هفته برابر والسال به میدان خواهد رفت.

آقای خاص اعلام کرد که بر خلاف تری – کسی که در بازی هفته دوم برابر منچسترسیتی و پس از آن در لیگ قهرمانان اروپا برابر مکابی – دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی در بازی برابر والسال به میدان نخواهد رفت و به جای او رادامل فالکائو در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

مورینیو در این خصوص اظهار داشت: من به فالکائو میدان می‌دهم و دیه‌گو روی نیمکت خواهد نشست. تری هم مطمئناً بازی خواهد کرد.

چلسی که فصل جدید لیگ برتر انگلیس را ضعیف شروع کرده و دچار بحران شده بود، با فتح دربی لندن به بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر امیدوار شد.






تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن