تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست تیم نوجوانان: محدودیت برای اردوی اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرپرست تیم نوجوانان: محدودیت برای اردوی اروپا
تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا با دوازده گل زده و تنها یک گل خورده بلیط مستقیم دور نهایی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که با سه برد مقتدرانه مقابل لبنان، هند و بحرین به مرحله نهایی مسابقات آسیا راه یافت، یک‌سال تمام فرصت دارد تا خود را برای این رقابت‌ها آماده کند. حسین مرادی، سرپرست این تیم از راهی که تا به اینجای کار آمده‌اند و مسیر پیش رو و برنامه‌ریزی‌ برای طی کردن هرچه بهتر این یک‌سال می‌گوید.

آمادگی در نه ماه

کار تیم ما از پانزده آذر گذشته بعد از آن که کمیته فنی مریبان را انتخاب کرد، شروع شد و در تورنمنت‌های خوبی در این مدت شرکت کردیم که به آمادگی تیم ما کمک کرد. دو هفته بعد از استارت تیم در تورنمنت قطر به مصاف تیم ملی نوجوانان این کشور و دانمارک رفتیم و پس از آن خود را به تورنمنت بلاروس رساندیم، جایی که هرچند سطح سنی دیگر تیم‌ها دو سال بالاتر از ما بود اما بازی‌های خوب و مفیدی انتظارمان را می‌کشید ؛ گرجستان، بلاروس، اوکراین، لیتوانی و چند تیم دیگر حریفان ما در این رقابت‌ها بودند. پس از آن نوبت به تورنمنت ژاپن شد که با ازبکستان، ژاپن، تاجیکستان و افغانستان هم‌بازی شدیم. در اوایل شهریور هم در تهران به میزبانی سوریه نشستیم. پیش از آغاز مسابقات هم به دعوت باشگاه گسترش تبریز به این شهر رفتیم تا با زمین و محیط آنجا بیشتر آشنا شویم.

محدودیت برای اردوهای اروپایی

برای تدراک اردوهای اروپایی محدودیت‌هایی در فدراسیون و سر راه ما وجود دارد؛ ما باید توسط میزبان دعوت شویم، هند به واسطه سرمربی آلمانی‌اش در اروپا اردو زد و شرایطش را داشت. تیم نوجوانان ایران هم برای دی ماه به بلاروس دعوت شده و پس از آن به دیدار هند خواهد رفت.

در انتظار بازگشت پول‌های بلوکه‌شده

آقای معینی در کمیته جوانان از ما خواسته تا برای بعد از مهرماه برنامه بدهیم و مطابق آنچه سرمربی تیم آقای علیدوستی در نظر داشته باشد، پیش خواهیم رفت و سازماندهی و تغییرات بر آن اساس شکل خواهد گرفت. خوشبختانه آقایان کفاشیان، معینی و اسدی پیگیر تیم‌های پایه هستند و انشالله با لغو تحریم‌ها و برطرف شدن محدودیت‌های مالی، پول‌های فدراسیون بازمی‌گردد و اوضاع اردوها و تجهیزات این تیم‌ها بهتر از قبل خواهد شد.

مسابقات نهایی نوجوانان آسیا از 24 شهریور سال آینده آغاز می‌شود و این یک‌سال بهترین فرصت برای تیم جوان ما خواهد بود.


16:21 1394/06/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن