تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سال تحصيلي با ارتقاي فعاليت‌هاي فرهنگي منابع طبيعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۲ب.ظ)
در سطح مدارس؛ آغاز سال تحصيلي با ارتقاي فعاليت‌هاي فرهنگي منابع طبيعي موج- مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران گفت: در آغاز سال تحصيلي تلاش خواهيم کرد فعاليت‌هاي فرهنگي منابع طبيعي را در سطح مدارس ارتقا دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، وهاب زاده افزود: عرصه فرهنگي کشور بهترين ظرفيت براي ارتقاي دانش و فرهنگ منابع طبيعي است که بايد با ارتباط مستمر و اجراي برنامه آموزشي مشترک با آموزش و پرورش بتوانيم فرهنگ منابع طبيعي را به يک عرف عمومي تبديل نماييم.
وي اذعان داشت: براي شروع توسعه فرهنگ منابع طبيعي بايد از مراحل پايه و ابتدايي آغاز کنيم و با تدوين برنامه‌هاي جامع آموزشي براي سطوح مختلف دانش آموزي، فرهنگ منابع طبيعي را گسترش دهيم.
وهاب زاده عنوان کرد: در اين راستا با تفاهم نامه‌اي که قبلاً به امضاي مسوولان وقت آموزش و پروش و منابع طبيعي استان رسيده است، تلاش مي کنيم با تبادل نظر کارشناسان هردو نهاد دولتي، حضور عوامل منابع طبيعي را در حيطه فرهنگي و دانش آموزي استان پر رنگ‌تر سازيم.
مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ادامه داد: طبق آمار ارائه شده از سوي نهادهاي ذي ربط هم اينک در سطح استان بالغ بر 550 هزار دانش آموز وجود دارد که ظرفيت بسيار خوبي براي ترويج فرهنگ منابع طبيعي مي‌تواند باشد که هر دانش آموز اگر به‌عنوان يک هميار طبيعت و يا مروج فرهنگي بتواند نقش ايفا نمايد بي شک گام‌هاي موثري مي‌توانيم در ارتقاي فرهنگي برداريم.
وهاب زاده تصريح کرد: از اين رو تلاش مي کنيم در آغاز سال تحصيلي جديد برنامه ريزي‌ها را در اين جهت قرار داده و با انجام کارهاي کارشناسي برنامه جامعي براي اين منظور تدوين کنيم.
وي در خاتمه تأکيد کرد: اهميت دادن و مشارکت گروه‌هاي تحصيلي از مهم‌ترين برنامه آتي مجموعه اداره کل منابع طبيعي استان خواهد بود که اميدواريم همه مسوولان ارشد استان به خصوص فرهنگيان عزيز در اين موضوع همراه و هميار عرصه هاي ملي باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن