تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804053543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروزی: امیدوارم باشگاه به کمیته انضباطی اعتراض کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوروزی: امیدوارم باشگاه به کمیته انضباطی اعتراض کند
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی اعتراض کنند تا شاید حداقل اخطارهای بازیکنان ما بخشیده شود.

نوروزی: امیدوارم مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی اعتراض کنند
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هادی نوروزی کاپیتان سرخپوشان بعد از بازی پرسپولیس برابر ملوان در جمع اصحاب رسانه گفت: باید بگویم بازی بسیار خوبی بود اما ملوان فقط می‌خواست گل نخورد و به همین دلیل بسته بازی می‌کرد. ما به همین دلیل وقتی موقعیت های نصفه و نیمه ای را به دست می آوریم با دفاع فشرده ملوان رو به رو می شدیم. البته این جام حذفی است و بازی ها بسیار حساس است و ما سعی می کردیم منطقی بازی کنیم.


وی در مورد داوری افزود: قرار بود برانکو با ما صحبت کند تا برای داور هم یک یارگیر بگذاریم. داور کاملا داشت کار را برای ملوان آسان می کرد و تیمی که چیزی برای گفتن نداشت با کمک داور 15 دقیقه پایانی به ما فشار آورد. همه  می‌بینند که داوری چطور به پرسپولیس صدمه زده است. در بازی با ذوب آهن، سپاهان و بازی های دیگر یا در همین بازی مقابل سایپا این تیم یک موقعیت هم تا قبل از اینکه داور آن پنالتی را برای تیم بگیرد، نداشت و بعد از آن به همین راحتی سایپا پیروز شد. وقتی تاج هم اعتراف می کند داوری اشتباه دارد پس باید کسی به داد ما برسد.


در برنامه 90 خودشان قبول کردند که به اشتباه علیه پرسپولیس سوت زدند. من واقعا نمی فهمم داور چرا به سوشا در این بازی کارت داد و هنوز دارم به آن فکر می کنم؟ چرا داور به علی علیپور که پشتش به توپ بود کارت داد؟ چرا داور مهدی طارمی را اخراج کرد؟ هرچه بیشتر فکر می کنم کمتر به نتیجه می رسم.


نوروزی در خصوص تعویضش تصریح کرد: در نیمه اول کشاله ام کش آمد و همان موقع برانکو خواست تا مرا تعویض کند. من بین دو نیمه صبر کردم و در رختکن هم برروی کشاله ام یخ گذاشتم اما در نیمه دوم دیگر نمی توانستم ادامه دهم. حالا امروز از کشاله MRI خواهند گرفت تا وضعیت مصدومیتم مشخص شود اما قطعا نمی توانم تمرین کنم.


هادی در مورد حضور در بازی مقابل ترکتورسازی خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم فعلا از ناحیه کشاله احساس درد می کنم. باید جواب MRI من حاضر شود تا در مورد وضعیت نهایی خودم پزشکان نظر بدهند. خدا را شکر ما تا جمعه زمان زیادی داریم و می توانیم یک ریکاوری خوب کنیم. تراکتورسازی هم تیم بسیار جوان و قدرتمندی است که با توجه به جوانان خوبی که دوباره به خدمت گرفته مطمئنا بازی سنگینی برای ما رقم خواهد خورد. البته واقعا ما اینقدر که از داور می ترسیم از تیم های دیگر نمی ترسیم. یک نکته جالب برایتان بگویم. در دو، سه هفته ابتدایی زمانی که ما به داوری اعتراض می‌کردیم برانکو ما را دعوا می کرد که حق ندارید به داوری اعتراض کنید و می گفت جریمه تان می کنم. دیگر برانکو را همه می شناسید. مربی بسیار آرامی است  اما ببینید با پرسپولیس چه کار کردند که دیگر صدای او را هم بلند کردند و او هم در کنار زمین داد و فریاد می کند. آیا تا به حال دیده بودید برانکو اینقدر فریاد بزند؟!


وی در ادامه افزود: داور کلا می خواست همه را اخراج کند. جالب این است که همه اخطارها برای ما بود اما واقعا نمی دانم سوشا برای چه اخطار گرفت. امیدوارم مسئولان ما به کمیته انضباطی اعتراض کنند تا شاید حداقل اخطارهای بازیکنان ما بخشیده شود.


نوروزی در پایان گفت: این قدر داوری روی اعصاب ما تاثیر گذاشته که دیگر اصلا به بازی ها نمی توانیم فکر کنیم و بازی به بازی هم بدتر می شود. خودمان هم مانده ایم. دیگر نمی توانیم با داور بجنگیم. ما توان خودمان را در بازی و زمین بازی می گذاریم. اما واقعا توان اینکه بخواهیم که با داور هم بجنگیم را دیگر نداریم.



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان پزشک تیم
ریکاوری و استارت سرخپوشان برای دیدار با تراکتورسازی
پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود
کاشانی: سوشا مکانی برای ارشاد به کمیته انضباطی می‌آید





۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن