تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو: دوست دارم تمام بازیکنان آرسنال را بخرم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مورینیو: دوست دارم تمام بازیکنان آرسنال را بخرم
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که آرسنال توانایی کسب قهرمانی در لیگ برتر را دارد و او اگر می‌توانست، دوست داشته که تمام بازیکنان آرسنال را به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه" مورینیو و ونگر رابطه پر برخوردی با یکدیگر دارند و حال مورینیو آمار ضعیف ونگر را مورد انتقاد قرار داد و گفت که آرسنال هر سال توانایی قهرمان شدن دارد.

او گفت:" من همه ی بازیکنان آرسنال را دوست دارم. به شما می‌گویم، اگر یکی از بازیکنان آنها قراردادش تمام شود و آرسنال دیگر او را نخواهد، سریعا او را جذب خواهم کرد. من همه ی بازیکنان آنها را دوست دارم. به نظرم آرسنال توانایی اینکه هر فصل قهرمان شود را دارد."

ونگر از سال 2004 موفق به کسب قهرمانی با آرسنال نشده است. آرسنال در حال حاضر در رده ی پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد. آنها روز شنبه مقابل چلسی 2-0 شکست خوردند.




09:26 1394/06/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن