تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: هواداران سپاهان درکمان کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرکی: هواداران سپاهان درکمان کنند
سرمربی زردپوشان اصفهان عقیده دارد بازیکنان سپاهان باید آماده بهره گیری حداکثری از توان شان باشند .

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در مورد شرایط حال حاضر تیمش گفت‌وگویی انجام داد.

فعلا با همین بضاعت سر می‌کنیم
با همین بضاعتی که داریم صددرصد تلاشمان را می‌ کنیم تا امتیازی از دست ندهیم بخصوص امتیاز خانگی را باید تا نیم فصل با همین بضاعت جلو برویم و سپس وضعیتمان را بهتر کنیم. شما حسابش را بکنید در طول 14 روز 4 بازی انجام می‌دهیم و بازیکنان ما بیش از توانشان کمک می‌ کنند. بعد از بازی با صبا به بچه هایمان استراحت می‌ دهیم و بعد از 22 روز بازی با سیاه جامگان استارت می‌ خورد. این فاصله به ما کمک می‌ کند تا کمبودهایمان را برطرف کنیم ولی فعلا باید با همین شرایط کسب امتیاز کنیم.

شاگردانم بزرگی کردند
به اعتقاد من بازیکنانم در این مدت بزرگی کردند و خودم شاهد این هستم که بچه هایمان چه فشاری را تحمل می‌کنند قطعا آن چیز که ما در بحث چیدن ترکیب و تعویض ها می‌ خواهیم انجام شود، به طور ایده آل نیست اما بازیکنان کمک و تلاش می‌ کنند و من راضی هستم.

علاقمندان سپاهان درکمان کنند
مربیگری کردن در هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد شاید یک مربی در تیمی 4 باخت هم بیاورد آن شکست ها زیاد به چشم نیاید و او کارش را دنبال کند اما در سپاهان شرایط به نوعی است که نباید امتیاز از دست دهیم و همه چیز را تحمل کنیم. از هواداران و کسانی که نتایج سپاهان را دنبال می‌ کنند می‌ خواهیم که ما را درک کنند.

به جوان هایم کمک می‌کنم
جوان های ما به هر حال خوب هستند، شرایط یک بازیکن جوان در تیم میانه یا انتهای جدولی با جوانی که در سپاهان توپ می‌ زند، فرق می‌ کند و کار سختی دارد. من هم این مساله را درک می‌ کنم. کسی که در سپاهان که پرافتخارترین تیم محسوب می‌ شود، کار می‌ کند باید تمام سعی اش را بکند ولی من از جوان هایم راضی هستم به دلیل شرایطی که وجود دارد اگر اشتباهم داشته باشند، من درکشان می‌ کنم. من به جوان هایم کمک می‌ کنم آنها هم تمام تلاششان را انجام می‌ دهند تا خودشان را با شرایط سپاهان تطبیق دهند و کیفیت بالایی داشته باشند.

امیدوارم از طریق جام‌حذفی آسیایی شویم
در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند قرعه ساده ای در جام‌حذفی به سپاهان خورده باید بگویم در دو سال اخیر نیز حریفان ساده ای به ما خوردند اما پارسال مقابل یک تیم دسته یکی حذف شدیم. فرقی که شرایط ما با دو فصل پیش دارد این است که امسال اولین بازی مان داخل خانه بود و ما نسبت به حریف تیم مطرحی بودیم و با تمام احترامی که برای سفیرقزوین قائلم کار خیلی سختی نداشتیم. در بازی دوم کارمان سخت تر بود زیرا هم کارای شیراز با انگیزه تر بود و هم اینکه بازی خارج از خانه برگزار می‌ شد. اما خدا را شکر هر دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و بازی سوممان با راه‌آهن که یک تیم لیگ‌برتری است برگزار می‌ شود که آن هم داخل خانه است. ان‎شاءالله که از این طریق بتوانیم آسیایی شویم.

باید خاطره تلخ را جبران کنیم
در هفته هفتم با صبای قم بازی داریم به هرحال ما فصل گذشته مقابل این تیم یک شکست و یک تساوی کسب کردیم، در بازی برگشت نیز رحمان احمدی اخراج و هادی عقیلی مصدوم شد و در نهایت بازی را واگذار کردیم، بنابراین خاطره خوبی نداریم. ان‎شاءالله این خاطره تلخ را جبران کنیم و با همت بچه ها صبای قم که تغییرات زیادی داشته انگیزه و نظم و انضباط بالایی دارد و از بازیکنان باتجربه و جوان بهره می‌ برد را شکست دهیم.


09:08 1394/06/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن