تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805477167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های کوچک | هفته پنجم شهریور ماه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: Spelunky پلتفرم : PS3 , PS4 , PS Vita , Xbox 360 , PC Spelunky یک بازی کم حجم پلتفرمر است که توسط استودیو Mossmouth ابتدا برای پلتفرم PC عرضه شده بود. بعد ها این بازی کوچک راه خود را به سوی پلتفرم های دیگر نیز باز کرد و در شبکه Live منتشر شده. امروره ریمیک این بازی در دسترس پی سی بازان قرار گرفته است . Spelunky جزو بازی هایی با یک گرافیک هنر مندانه و از نوع مکعب گونه است تمامی پلتفرم های بازی از مکعب های و آجر های کوچک تشکیل شده است. در طول بازی شما با مکان های متنوع و معمای های گوناگون رو به رو خواهید شد هم چنین در هر محیط موجودات عجیبی به عنوان دشمن مانند مومیایی ها و اسکلت ها در بازی وجود دارند. از طرفی نسخه PSN و Xbox Live Arcade دارای یک بخش Co-op است که تا سقف چهار نفر می توانند مراحل بازی را با همکاری یکدیگر طی کنند در این بخش نه شخصیت قابل انتخاب وجود دارد.

Ronin پلتفرم : PC , PS4 , PS Vita این بازی چندی پیش برای پلتتفرم PC منتشر شده است و در تاریخی نامشخص برای PS4 و PS Vita نیز منتشر می شود . در Ronin شما کنترل یک دختر جوان به نام Ronin را به عهده می گیرید که پدرش به طرز نامعلومی کشته شده است . تنها چیزی که Ronin دارد یک عکس از پنج آدم مختلف هستند که بایکدیگر همدست شده اند و پدر او را به کشتن داده اند و Ronin به تنهایی می خواهد از این پنج نفر انتقام بگیرد . گیم پلی بازی برگرفته از بازی Gunpoint است که در هفته های پیشین آن را معرفی کرده بودیم . شما باید تا می توانید خود را از دید دشمنانتان دور کنید و منتظر لحظه ای مناسب برای حمله باشید. در مبارزات رودرو نیز شما با جاخالی دادن و حمله کردن می توانید دشمنانتان را از سر راه بردارید . در نهایت باید بگویم اگر از Gunpoint خوشتان آمده است احتمالا از Ronin نیز لذت می برید .

Fenix Rage پلتفرم : PC , PS4 , PS Vita , Xbox one Fenix Rage از بازی های پلتفرمر دهه هشتاد الهام گرفته است. از بازی هایی مهم آن زمان می توان به ماریو یا سونیک اشاره کرد. در این بین بازی و کاراکتر سونیک بیشترین تاثیر را برروی Fenix Rage گذاشته است و کاملا می توانید شباهت های زیادی بین سونیک و این بازی پیدا کنید. کاراکتر Fenix Rage همانند سونیک می تواند به صورت مداوم حرکت کرده و بپرد و هم چنین مانند سونیک غلت بخورد . در طول بازی موانع بسیار زیادی وجود دارند که می توانند شما را نابود کنند اگر با یکی از آن ها برخورد کنید سریعا می میرید و بازی از ابتدا مرحله آغاز می شود . Fenix Rage جزو چالش برانگیز ترین بازی های پلتفرمر این لیست است و مرحله به مرحله سخت تر می شود.

Armadillo Run پلتفرم : PC قبلا نیز با بازی هایی آشنا شده بودیم که تنها توسط یک نفر ساخته شده و موفقیت های زیادی نیز کسب کرده بودند . Armadillo Run یک نمونه موفق دیگر از اینگونه بازی ها است که توسط آقای Peter Stock ساخته شده است. این بازی به طور مستقیم با قوانین فیزیکی و منطقی در ارتباط است شما باید با وسایلی که به همراه دارید گوی زرد رنگ را به مقصد گوی آبی برسانید . برای اینکار باید وسایل مورد نیاز خود را بخرید یک سیستم پول و خرید ساده در بازی وجود دارد تا وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید باید کاملا مواظب باشید که چه خریدی را برای چه کاری انجام می دهید هرچه قدر با پول کمتر موفقیت کسب کنید نتیجه ی بهتری را دریافت می کنید. از وسایل مختلفی که می توانید خریداری کنید می توان به راکت، لاستیک، پارچه و موارد دیگر اشاره کرد که هر کدام برای موارد خاصی استفاده می شوند. برنامه ریزی دقیق و داشتن یک فکر اقتصادی می تواند شما در حل مراحل بازی کمک کند. در کل بازی از 50 مرحله گوناگون تشکیل شده که از آسان به سخت تشکیل شده اند.

Skulls of the Shogun پلتفرم : Xbox 360 , PC , PS4 , Ouya , IOS , Windows Phone این بازی را می توان نسخه آرکید و بامزه Warcraft دانست . در این بازی شما یک شوگان هستید که توسط خیانت یک شوگان دیگر کشته شده است . پس از مرگ، شوگان درمی یابد که شوگان خائن نیز در جنگ کشته شده است و به نوعی هر دو مرده اند پس شوگان خسته ی ما با ارتشی از اسکلت ها رستاخیزی درست می کند تا انتقامش را از شوگان خائن بگیرد . سبک گرافیکی بازی به صورت کارتونیست و تمامی شخصیت ها و محیط بازی به صورت کاراکتر های کارتونی طراحی شده اند . شما باید سلاح و قلعه ی خود را بسازید و از آن دفاع کنید و از طرف دیگر باید با نیرو هایی که می سازید به جنگ دشمن رفته و با آن درگیر شوید . درکل Skulls of the Shogun یک بازی استراتیژیک از یک زاویه جدید است .

نویسنده: محمد ژاله



29 شهريور 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 502]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن