تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزي ارزشمند اينتر در زمين کيه وو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۲ب.ظ)
پيروزي ارزشمند اينتر در زمين کيه وو موج - جدال تيم هاي اول و دوم سري آ ايتاليا، لحظاتي پيش با برتري 1-0 اينتر خاتمه يافت تا اين تيم ضمن کسب چهارمين برد متوالي خود، با 12 امتياز صدرنشيني خود را حفظ کند.
به گزارش خبرگزاري موج، اينتر که امسال شروع خيره کننده اي در سري آ داشته و هر سه بازي اول خود را با پيروزي پشت سر گذاشته بود، براي ادامه اين روند و حفظ صدرنشيني، به زمين کيه وويي آمده بود که اين تيم نيز با دو برد و يک تساوي و کسب 7 امتياز، رده دوم جدول را به خود اختصاص داده بود.

بازي تا دقيقه 19 بدون حادثه خاصي دنبال مي شد تا اينکه ميزبان، اولين خطر جدي را خلق کرد. کرنر ارسالي بيرسا، با ضربه سر خطرناک کاسترو همراه شد اما توپ با اختلاف اندکي از بالاي دروازه اينتر به بيرون رفت.

پس از اين صحنه، هر دو تيم خطرات نصفه و نيمه اي روي دروازه يکديگر خلق کردند که چندان جدي نبودند. اينتر با بازي خوب کندوگبيا، گوارين و پريشيچ، بيشتر حملات خود را از چپ تدارک مي ديد و سرانجام روي يکي از اين حرکات در دقيقه 42 به گل رسيد.

روي جاخالي يووتيچ و فريب بازيکن کيه وو، کندوگبيا پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و با يک پاس عالي، ايکاردي را صاحب موقعيت عالي گلزني کرد. اشتباه مدافع کيه وو باعث شد تا ايکاردي پس از جا گذاشتن دروازه بان، توپ را درون دروازه جاي دهد. اين پنجمين گل ايکاردي در 6 بازي اخيرش براي اينتر بود. او همچنين با سه پاس گل، در 8 گل اينتر در 6 بازي اخير، تاثير مستيم داشته است. (با احتساب دو بازي آخر فصل گذشته اينتر)

بلافاصله کيه وو روي شوت سهمگين بيرسا مي توانست کار با به تساوي بکشاند اما هندانوويچ با جايگيري خوب خود، توپ را به بيرون دفع کرد. نيمه اول با همين نتيجه 1-0 به سود اينتر خاتمه يافت.

نيمه دوم، کيه وو براي جبران گل خورده بازي تهاجمي تري از خود به نمايش گذاشت و اينتر مطابق انتظار به لاک دفاعي فرو رفت و چشم به ضد حملات داشت. با وجود اينکه کنترل توپ و ميدان در اختيار تيم ميزبان بود اما تنها خطر جدي اين تيم در دقيقه 50 رخ داد.

تلس، مدافع برزيلي اينتر، توپ را از دست داد و پالوسکي را در محوطه جريمه صاحب موقعيت مناسبي براي گلزني شد اما شوت اين بازيکن با اختلاف اندکي از روي دروازه به بيرون رفت تا اينتر با خوش شانسي گل مساوي را دريافت نکرده باشد.

در دقيقه 84 بازي نيز پريشيچ با يک نفوذ عالي از جناح چپ، مي توانست ايکاردي را در دهانه دروازه صاحب موقعيت گلزني کند اما دخالت به موقع مدافع کيه وو، توپ را به کرنر فرستاد.
سرانجام اين بازي با برتري 1-0 اينتر به اتمام رسيد تا نراتزوي ها به چهارمين برد متوالي خود دست يابند. اينتر با 12 امتياز صدرنشيني خود را مستحکم تر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن