تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن‌خال: هميشه پاي حرف‌هايي که مي‌زنم مي‌ايستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۰ب.ظ)
فن‌خال: هميشه پاي حرف‌هايي که مي‌زنم مي‌ايستم موج-لوئيز فن‌خال اعلام کرد، سال ۲۰۱۷ از منچستريونايتد جدا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فن‌خال که امسال ۹۰ ميليون پوند براي خريد بازيکنان جواني مانند آنتوني مارتيال، ممفيس دپاي و … هزينه کرده است، راجع به وضعيت تيمي که تحت هدايتش قرار دارد، اظهار داشت:در مدت قرارداد من با منچستريونايتد سخت است ببينيم که اين تيم از تمام پتانسيل خود استفاده کند و رسيدن به چنين مرحله‌اي بدان معناست که من بايد بمانم. شما چيزهايي را که قبلاً گفته‌ام، شنيده‌ايد و من هميشه به چيزهايي که مي‌گويم عمل مي‌کنم. من يک مربي و تمرين دهنده‌اي هستم که به جوان‌گرايي اعتقاد دارد. باور دارم که در شناسايي استعدادهاي جوان خوب کار مي‌کنم.
وي ادامه داد: خريدن ستاره‌هاي بزرگ آسان‌تر است، اما آنها هم ممکن است شکست بخورند و اين کاري است که سال گذشته با خريد آنخل دي‌ماريا با رقم ۵۹٫۷ ميليون پوند که در بريتانيا يک رکورد بود، انجام داديم، اما او را فقط بعد از يک فصل به پاري‌سن‌ژرمن فروختيم. به همين دليل من هميشه گفته‌ام که شما بايد روي بازيکنان جوان سرمايه‌گذاري کنيد. من مي‌دانم که آنها آماده نيستند، اما به همين دليل است که اين منچستريونايتد بيشتر از آنکه به کار من بيايد به درد جانشين من مي‌خورد.
سرمربي پيشين تيم‌هاي بايرن مونيخ و بارسلونا افزود: اگر دوران مربيگري مرا ديده باشيد، متوجه مي‌شويد که بازيکنان جوان زيادي که من در تيم‌هايم داشتم، پس از رفتن من در آن تيم‌ها به نگهبانان فرهنگ و فلسفه بازي باشگاه تبديل شده‌اند و اين خيلي مهم است. زماني که از بارسلونا رفتم، ژاوي کاپيتان شد و پس از او اينيستا اين مسئوليت را بر عهده گرفت. ويکتور والدس هم کاپيتان بود و براي ۱۰سال اين بازيکنان ستون فقرات تيم بودند. در بايرن مونيخ نيز اکنون مولر، آلابا و بداشتوبر ستون فقرات تيم هستند، مثل بارسلونا. شواين‌اشتايگر هم يکي ديگر از آنها بود که او البته الان در کنار ماست. شايد بعد از رفتن من از منچستريونايتد هم لوک شاو نگهبان فرهنگ بازي منچستريونايتد باشد، شايد هم يانوزاي يا مارتيال.
تيم فوتبال منچستريونايتد امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران ميهمان ساوتهمپتون است که اين بازي فن‌خال را رودرروي دستيار پيشين‌اش، رونالد کومان قرار مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن