تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق گردشگري دريايي با ورود کروزهاي خارجي به کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۷ق.ظ)
رونق گردشگري دريايي با ورود کروزهاي خارجي به کشور موج - با رفع تحريم و برطرف شدن موانع موجود، دفاتر خدمات مسافرتي دوباره براي ورود کروزهاي گردشگري به آب‌هاي کشور اقدام خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مانا، رئيس جامعه تخصصي تورگردانان ايران، گفت: در سال‌هاي گذشته تعدادي از دفاتر خدمات مسافرتي فعال در امر ورود تورهاي خارجي به کشور براي ورود کشتي‌هاي کروز به آب‌هاي ايران اقدام مي‌کردند اما با اعمال تحريم‌ها عليه کشورمان اين امر مهم گردشگري در کشور متوقف شد چرا که ديگر شرکت‌هاي بيمه حاضر به بيمه کردن کشتي‌هاي ورودي به آب‌هاي ايران نبودند.
ابراهيم پورفرج ادامه داد: در گذشته نيز عبور از ايران جزء برنامه‌هاي کشتي‌هاي کروز بود که پس از پهلوگيري در بندر عباس دو يا سه روز را در ايران مي‌گذراندند و از شهرهاي اصفهان و شيراز ديدن مي‌کردند.
اين فعال بخش خصوصي در امر گردشگري کشور با بيان اينکه ورود کشتي‌هاي کروز به آب‌هاي ايران بدون شک رونق گردشگري دريايي را همراه خواهد داشت، گفت:‌ اميد مي‌رود هر چه سريع‌تر با رفع تحريم‌ها، ايران نيز جزء مقاصد گردشگري دريايي براي کشتي‌هاي کروز ساير کشورها قرار گيرد.
رئيس جامعه تخصصي تورگردانان ايران گفت: همچنين ساکنان جنوبي کشورمان با مشاهده اين کشتي‌هاي کروز بيش از پيش با فرهنگ سفرهاي دريايي و گردشگري دريايي آشنا خواهند شد و اين امر زمينه اي خواهد شد تا انگيزه ايجاد امکانات گردشگري دريايي و ساحلي در آن‌ها تقويت شود و به اين ترتيب شاهد افزايش اشتغال زايي در استان‌هاي ساحلي کشور به ويژه در جنوب خواهيم بود.
وي تاکيد کرد: صنعت گردشگري از تنوع بسيار زيادي برخوردار است در حالي که در گذشته اين مجموعه در کشور ما کامل نبود.
اين فعال بخش خصوصي در امر گردشگري يادآور شد: مي‌توانيم گردشگري دريايي در سواحل کشورمان را با رعايت مسائل اخلاقي توسعه دهيم و تفريحات سالم دريايي در سواحل کشور ايجاد کنيم.
وي تاکيد کرد: تمام گردشگراني که به کشور ما وارد مي‌شوند به قوانين اسلامي حاکم بر کشورمان احترام کامل مي‌گذارند.
پورفرج خاطرنشان کرد: به طور مثال استفاده از آب‌هاي زلال جزيره کيش براي تفريحات دريايي يکي از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري دريايي براي گردشگران خارجي محسوب مي‌شود که در کمتر جايي از دنيا وجود دارد.
به گفته وي، گردشگران خارجي در زمينه استفاده از امکانات گردشگري دريايي نيز همچون ساير بخش‌هاي گردشگري به قوانين ما احترام خواهند گذاشت.
رئيس جامعه تخصصي تورگردانان گفت: نبايد اين تصور غلط را داشته باشيم که گردشگري دريايي با قوانين اسلامي منافات دارد.
وي همچنين بر شکل گيري و توسعه سفرهاي دريايي در آب‌هاي کشور تاکيد کرد و گفت: در حال حاضر سفرهاي دريايي براي بسياري از مردم کشورمان به روياي زيباي دست نيافتني تبديل شده است که اميدواريم هر چه سريع‌تر شاهد تحقق اين امر باشيم.
پورفرج اظهار داشت: بدون شک با ايجاد امکانات مناسب و تبليغات گسترده، گردشگري دريايي بسيار مورد استقبال گردشگران داخلي و خارجي قرار خواهد گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن