تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات گاز مايع پالايش نفت لاوان از رينگ بين‌الملل بورس انرژي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲ق.ظ)
صادرات گاز مايع پالايش نفت لاوان از رينگ بين‌الملل بورس انرژي موج - بورس انرژي ايران در نخستين روز هفته، همانند هفته گذشته، روز پررونقي را در بازارهاي فيزيکي و مشتقه خود تجربه کرد، به‌ طوري که ارزش معاملات اين دو بازار بالغ بر 151 ميليارد ريال و گاز مايع پالايش نفت لاوان از رينگ بين‌الملل بورس انرژي صادر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در جريان معاملات شنبه، 28 شهريور 94، در بازار فيزيکي بورس انرژي ايران در رينگ داخلي کالاهاي حلال 402 پالايشگاه نفت شيراز و پالايشگاه نفت تبريز، متانول پتروشيمي زاگرس، آيزوريسايکل‌هاي پالايش نفت تبريز و پالايش نفت بندرعباس و در رينگ بين‌الملل گاز مايع پالايش نفت لاوان مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته بر روي اين کالاها معادل 11.210 تن به ارزش 116 ميليارد و 215 ميليون ريال بوده است.
در اين روز عرضه گاز مايع پالايش نفت لاوان در رينگ بين‌الملل نيز با موفقيت کامل انجام پذيرفت.
در تابلوي سلف موازي استاندارد برق بازار مشتقه نيز، 5.066 قرارداد در قالب 89 معامله و معادل با 83.700 مگاوات ساعت به ارزش 31 ميليارد و 484 ميليون ريال معامله شد.
طي جلسه معاملاتي فوق، در تابلوي سلف موازي استاندارد نفت کوره بورس انرژي ايران نيز جمعا 360 قرارداد به ارزش 3 ميليارد و 692 ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت.
به گزارش کارگزاري مبين سرمايه، در جلسه معاملاتي امروز نيز علاوه بر معاملات مستمر قراردادهاي سلف موازي استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، در رينگ داخلي بازار فيزيکي کالاهاي حلال 404، آيزوريسايکل، آيزوفيد و نفتاي سنگين تصفيه نشده پالايشگاه نفت شيراز، حلال 402 پالايشگاه نفت کرمانشاه و ميعانات گازي مجتمع گاز پارس جنوبي عرضه خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن