تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیرانوند: می‌خواهم دوباره خودم باشم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیرانوند: می‌خواهم دوباره خودم باشم
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت‌تهران بعد از حذف این تیم از رقابت های آسیایی گفت می‌ خواهم خودم باشم و مثل سال گذشته بهترین دروازه‌بان لیگ شوم.

بیرانوند به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با پیروزی مقابل استقلال شروعی دوباره خواهیم داشت و نفت را به روزهای موفق فصل پیش برمی گردانیم.

الاهلی هزینه کرد، نفتی ها تلاش کردند

بازی خوبی مقابل تیم الاهلی داشتیم ما فصل گذشته در 3 جام شرکت کردیم و در 2 جام موفق شدیم تا فینال پیش برویم. دوست داشتیم در آسیا هم بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم اما حریف ما هزینه زیادی کرده بود و فکر می‌ کنم بچه های ما مقابل آنها مردانه بازی کردند. به هر حال بازی خیلی سختی بود و متاسفانه ما در ایران عقب افتادیم و در امارات احتیاج به برد داشتیم که الاهلی به ما یک گل زد . فکر می‌ کنم در کل بچه های ما تمام تلاششان را کردند تا نتیجه را عوض کنند.

جایگاه نفت قعرجدول نیست

شک نداشته باشید که از این به بعد بازیکنان ما در لیگ تمام تلاششان را می‌ کنند تا تیم را به جایگاه واقعی اش برسانند. خود آقای فردوسی پور هم همیشه در برنامه 90 وقتی جدول لیگ را مرور می‌ کنید می‌ گوید جای فولاد، پرسپولیس و نفت قعرجدول نیست. نفت کادرفنی بسیار خوبی دارد. وقتی که آقای منصوریان یک فصل دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرد، معنی اش این بود که امیدوار است با این تیم می‌ تواند در لیگ‌برتر، جام‌حذفی و آسیا نتیجه بگیرد. او خیلی برای ما تلاش کرده، روز قبل از بازی هم ما را به رستوران خودش برد ولی متاسفانه ما نتوانستیم جواب مثبتی به او بدهیم. کادرفنی و بازیکنان جوان ما از این به بعد برای شروعی دوباره هم قسم شدند.

از صداوسیما گله دارم

از تلویزیون خیلی گله دارم باید بیشتر از این به باشگاه نفت اهمیت می‌ دادند. ما تنها نماینده ایران در آسیا بودیم که تا مرحله یک هشتم صعود کردیم ولی متاسفانه شبکه 3 فوتبال ما را پخش نکرد، شبکه ورزش هم با حضور کارشناس فوتبال و داوری هیچ اشاره ای به بازی نفت و الاهلی نکرد. این مساله کم توجهی رسانه ها به فوتبال را نشان می‌ دهد چون در حقیقت نفت در این بازی نماینده فوتبال ملی ایران بود. اگر تیم دیگری قرار بود در این مرحله بازی کند، رسانه ها خیلی به او توجه می‌ کردند و همه شبکه ها به این بازی اشاره می‌ کردند ولی متاسفانه حضور تیم ما اصلا رسانه ای نشد. نفت چراغ خاموش حرکت کرد، مهم نیست! امیدوارم ما بتوانیم مثل فصل گذشته جلوی حریفان ظاهر شویم و بتوانیم همان نفتی باشیم که همه از ما انتظار دارند.

برایمان مهم نیست که استقلال چند برد دارد

قبول دارم که جایگاه نفت در لیگ در قعرجدول نیست. ما باید بالا بیاییم، بازی با استقلال شروع تازه ای برای ماست. ما اصلا کاری به این نداریم که این تیم چند برد داشته، چه تعداد گل زده و یا کجای جدول قرار دارد. بچه های ما باید خودشان باشند و کاری کنند که نفت بتواند به جایگاه واقعی خودش برگردد. ما دو بازی عقب افتاده داریم که اگر در آنها پیروز شویم می‌ توانیم تا مرحله پنجم جدول بالا بیاییم و مسلما این مساله خیلی کمک می‌ کند. من حتی امیدوارم که تا نیم فصل ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

می‌ خواهم خودم باشم

من دنبال کلین شیت نیستم البته هیچ دروازه‌بانی از این گل نخورد بدش نمی‌آید. بیشتر می‌ خواهم خودم باشم همان علیرضا بیرانوند فصل گذشته که توانست عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ را به دست آورد. من 6 سال است با آقای منصوریان کار می‌ کنم و خیلی مدیون او هستم. منصوریان خیلی به من کمک کرده تا من بتوانم به تیم‌ملی راه پیدا کنم. حالا من می‌ خواهم در کنار بازیکنان تیم مان کاری کنم که جواب خوبی های او باشد. فصل گذشته ما در 2 جام تا فینال پیش رفتیم، مربی ما کاندیدای بهترین مربی لیگ بود. من توانستم عنوان بهترین گلر لیگ را به دست بیاورم و این افتخار بزرگی است. حالا زمان آن رسیده که من خودم را ثابت کنم و در حقیقت می‌ خواهم خودم باشم.

با برد استقلال شروع دوباره ای پیدا می‌کنیم

این شما می‌ پرسید در گل اول الاهلی مقصر بودم یا نه باید بگویم شوتی که بازیکن حریف زد، شوت خوبی بود. زمین هم البته خیس بود و فکر می‌ کنم توپ کاملا روی پای بازیکن نشست وقتی که او ضربه را زد، من مطمئن بودم که توپ را دفع می‌ کنم ولی زمانی که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد، واقعا دیگر کاری از دست برنمی آمد. البته در طول بازی موقعیت های خوبی هم از این تیم گرفتم وگرنه 4، 5 گل می‌ خوردیم. دیگر آن بازی تمام شده و همانطور که گفتم می‌ خواهیم شروع دوباره ای با برد استقلال داشته باشیم.


16:14 1394/06/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن