تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806664698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصتي مناسب براي استفاده همکاري‌هاي بين‌المللي در زمينه فناورانه نفت و گاز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۱ب.ظ)
فرصتي مناسب براي استفاده همکاري‌هاي بين‌المللي در زمينه فناورانه نفت و گاز موج - دومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي فناورانه نفت و گاز فرصتي مناسب براي استفاده بهينه از فضاي پساتحريم براي کشور است تا بازيگران اصلي اين حوزه يعني صنعت، دانشگاه‌ها و مراکز تحقيقاتي فعاليت‌هاي خود را تبيين و در زمينه‌هاي همکاري‌هاي بين‌المللي مشارکت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي عمادي، سرپرست پژوهشکده ازدياد برداشت، با بيان اين‌ که کشور ما از نظر مجموع و معادل ذخاير نفت و گاز داراي رتبه نخست در دنياست، گفت: با توجه به جايگاه ايران در منطقه و دنيا بايد مديريت منابع و توليد ثروت از اين منابع به منظور رفاه ملي، تقويت اقتصاد و بهبود آينده کشور در سرلوحه فعاليت‌ها قرار گيرد.
وي با تأکيد بر اين‌که مديريت منابع نيروي انساني، سخت‌افزار، محيط زيست و مخازن کشور بايد به درستي انجام شود، اظهار کرد: اين امر سبب کاهش ريسک‌هاي اين حوزه و هزينه‌ها خواهد شد و از سوي ديگر شاهد قابليت رقابت‌پذيري در دنيا و همچنين افزايش کيفيت و بهره‌وري در اين حوزه باشيم.
عمادي با اشاره به اين‌که فناوري‌هاي روز دنيا دادني و حتي خريدني نيست، بلکه بايد آن‌ها را گرفت و کسب کرد، افزود: براي دستيابي به اين فناوري‌ها بايد راه مناسب را يافت و در حوزه ازدياد برداشت نيز بايد خودمان تلاش کنيم و اين فناوري‌ها را به دست آوريم و در اين راه همکاري بين‌المللي و برون‌نگر و درون‌زا عمل کنيم.
سرپرست پژوهشکده ازدياد برداشت با بيان اين‌که صنعت همواره بايد از متخصصان و نيروهاي دانشگاهي براي رسيدن به اهداف خود استفاده کند، يادآور شد: براي بهبود و ارتقا شرايط فناورانه کشور تمرکز بر روي مواردي همچون ارتقاي منابع انساني، مهارت‌ها، آموزش‌ها، سخت‌افزارها، آزمايشگاه‌ها و نرم‌افزارها از مهم‌ترين مسائل است.
عمادي با اشاره به واگذاري مطالعات ميدان‌هاي مهم کشور به دانشگاه‌ها و مراکز تحقيقاتي از سوي وزير نفت گفت: تمامي دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌هاي کشور بايد به منظور کسب اهداف تعيين شده به هم‌افزايي رسيده و با ايجاد يک شبکه موفق و همکاري بين‌المللي درباره اين ميدان‌ها گام‌هاي مؤثري بردارند.
وي با بيان اين‌که منابع نفت و گاز در اختيار وزارت نفت و همچنين صيانت از آن به عهده شرکت ملي نفت است، تصريح کرد: با توجه به قوانين مجلس شوراي اسلامي، مجموعه‌اي از مسوولان کشور موظف هستند که بر اين ثروت ملي ناظر بوده و از لحاظ قانوني صيانت از اين سرمايه ملي بسيار حائز اهميت است.
سرپرست پژوهشکده ازدياد برداشت ادامه داد: براي اجرايي کردن اين سياست‌ها تمرکز بر حوزه فناوري و فني بسيار مهم بوده و تمرکز بر مسائل زيست محيطي، فني و همچنين مديريت منابع از موضوعات مهم اين حوزه به شمار مي‌رود.
وي افزود: از طريق دومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي فناورانه در حوزه نفت و گاز مي‌توان مجموعه‌هاي تحقيقاتي و قانون‌گذار کشور را شناسايي کرد و در حوزه‌هاي فناورانه، فناوري‌هاي مورد نياز خود را کسب و يا خريداري کنيم.
عمادي با تأکيد بر برگزاري اين همايش اظهار کرد: بايد تجارب مثبت و منفي ديگر شرکت‌ها را از طريق اين همايش کسب کرد تا از انجام تجارب منفي جلوگيري و تجارب مثبت را افزايش داد.
وي با اشاره به مزيت‌هاي مديريت مخزن در کشور گفت: اين امر باعث افزايش توليد شده و مي‌توان در فرصت‌هاي بازار نفت خود را به بالاترين قيمت ممکن به فروش رساند و در موضوع ازدياد برداشت، فناوري ايجاد شده لزوما در صنعت نفت کاربرد نداشته و داراي اثربخشي بيشتري است و به دليل گستردگي در ديگر صنايع نيز کاربرد دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن