تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816596039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یورش شهباز به سوی مهدی طارمی صدرنشین


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



یورش شهباز به سوی "مهدی طارمی" صدرنشین
روز نو : 5 نفر از بازیکنان حاضر در تیم های لیگ برتر و 1 بازیکن خارج شده تاکنون وپس از برگزاری شش هفته، توانسته اند خود را در صدر ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتری قرار دهند.

مهدی طارمی در صدر موثرترین ها با 5 امتیاز
مهدی طارمی؛
مهاجم سرخ پوشان را در حال حاضر می توان به عنوان ارزشمندترین و موثرین بازیکن در بین بازیکنان حاضر در لیگ برتر دانست، این بازیکن که بازی ابتدایی تیمش را به دلیل محرومیت از دست داد، در پنج بازی بعدی سرخ پوشان توانست نهایت اثرگذاری را برای تیمش داشته باشد، طارمی در 450 دقیقه ای که برای پرسپولیسی ها به میدان رفت موفق به زدن 5 گل برای تیمش شد ضمن اینکه وی 4 بار نیز برای سرخ ها پنالتی گرفت. طارمی اکنون در صدر جدول گلزنان قرار دارد. 



1 + 4 بازیکن در رده دوم با 4 امتیاز
مهرداد محمدی: جوان اول راه آهنی ها که در چهار بازی اول این تیم اثرگذاری فوق العاده ای از خود به جا گذاشت در دوبازی اخیر لوکوموتیورانان نتوانست آن طور که انتظار می رفت خود را نشان دهد. محمدی در حال حاضر با 4 گلی که به ثمر رسانده است در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد، وی در بازی قبلی این تیم در مقابل سیاه جامگان یک پنالتی از دست داد.

غلامرضا رضایی: مهاجم باتجربه سایپایی ها که این فصل و بعد از پیوستن به جمع نارنجی پوشان مجددا رو به گلزنی آورده است، وی در بازی مقابل سرخ پوشان سومین گل خود را در این فصل وارد دروازه حریفان کرد و با یک پاس گلی که در بازی مقابل راه آهن ازرسال کرد اکنون 4 امتیازی است و در رده دوم ارزشمندترین بازیکنان قرار گرفته است.

روح اله سیف الهی: هافبک استقلالی های خوزستان که در دیدارهای دوم و سوم و چهارم این تیم بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل برای هم بازیانش ارسال کرد در دو بازی اخیر نتوانست مثمرثمر ظاهر شود اما کماکان با 4 امتیازی که به دست آورده است در رده دوم ارزشمندترین بازیکنان حضور دارد.

علی علیپور: این مهاجم جوان سرخ پوشان که به غیر بازی اول این تیم در هیچکدام از بازی های این تیم حضور ثابتی نداشته در 289 دقیقه ای که برای پرسپولیسی ها به میدان رفته است 1 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرد. وی از جمله بازیکنانی بوده است که در کمترین زمان حضور این چنین رزومه ای از خود به جا گذاشته است.

احسان حاج صفی: مدافع – هافبک سابق سپاهانی ها که پس از بازی پنجم این تیم از مجموعه سپاهانی ها جدا شد و به آلمان رفت کماکان در رده دومین بازیکنان ارزشمند لیگ قرار دارد. وی در زمان حضور خود در این تیم 3 گل به ثمر رساندو یک پاس گل خود نیز ارسال کرد. 


مورد عجیب سجاد شهباززاده
مهاجم استقلالی ها که در ابتدای لیگ با یک بدشانسی بزرگ روبرو شد، پس از بازی اول این تیم و دو گلی که وارد دروازه حریف کرد، سه بازی استقلالی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد و در بازی پنجم این تیم مقابل گسترشی ها به میدان رفت و سومین گل خود را به ثمر رساند، شاید اگر سجاد شهباززاده در این سه بازی که به دلیل مصدومیت از دست داد به میدان می رفت می توانست اکنون در جمع بالانشین های این جدول قرار بگیرد.



تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن