تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر راه از بیمارستان 400 تختخوابی در حال ساخت رشت بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر راه از بیمارستان 400 تختخوابی در حال ساخت رشت بازدید کرد خبرگزاری پانا : محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی ، از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی بیمارستان 400 تختخوابی پروفسور سمیعی رشت بازدید کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور ساعت 13:48

خبرگزاری پانا+روفسور سمیعی

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از این بیمارستان گفت : این بیمارستان در زمینی به مساحت 46 هزار متر مربع و زیربنای 36 هزار مترمربع دارای سه تا 9 طبقه دارای 400 تخت اسمی و ظرفیت 421 تخت می باشد.
علی خاوری افزود : ساخت این بیمارستان از سال 88 در مرحله اول با ظرفیت 200 تخت آغاز شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اظهار کرد : برای ساخت این بیمارستان تا پایان سال 93 ، 14 میلیارد و 400 میلیون تومان و در شش ماه گذشته نیز چهار میلیارد تومان دیگر برای آن هزینه شده است.
وی با بیان این که برای ساخت و تکمیل این بیمارستان حدود یکصد میلیارد تومان دیگر نیاز است ، تصریح کرد : زمان لازم برای تکمیل آن دوسال دیگر پیش بینی شده است.
همچنین امروز علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید از بیمارستان های در حال احداث شهرهای رضوانشهر ، تالش و آستارا ی گیلان را نیز در برنامه دارد.
علاوه بر ساخت بیمارستان در رشت ؛ بیمارستان های دیگری در شهرهای آستارا ، تالش ، رضوانشهر ، لنگرود و لاهیجان در حال احداث است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن