تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت وارده بر اثر سيل به راه‌هاي ارتباطي گلستان بيش از 55 ميليارد ريال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۰ب.ظ)
خسارت وارده بر اثر سيل به راه‌هاي ارتباطي گلستان بيش از 55 ميليارد ريال است موج - مديرکل راه و شهرسازي گلستان، خسارت وارده بر سطح و ابنيه فني راه‌هاي ارتباطي اين استان را در سيلاب روزهاي 25 و 26 شهريور سال جاري دست‌کم 55 ميليارد و يک‌صد ميليون ريال اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي بخش رستمي، مديرکل راه و شهرسازي گلستان، اظهار داشت داشت: به دنبال اين سيلاب به 90 کيلومتر طول راه، 124 دستگاه و 700 متر ديواره پل و ابنيه فني مسيرهاي اصلي و روستايي مراوه تپه - کلاله، مراوه تپه - قازانقايه و محور نوکنده - ويزوار و کردکوي – درازنو خسارت وارد شده است.
وي خسارت وارده بر اين مسيرها را شامل رسوب‌گذاري، تخريب قنو، آب شستگي شانه و بستر راه، خالي شدن پشت کوله پل‌ها، تخريب راديه بريد (سازه نگه‌دارنده)، انسداد دهانه پل‌ها و ريزش و رانش و تخريب گاردريل و تابلوها و علائم مسيرها ذکر کرد.
مديرکل راه و شهرسازي گلستان در ادامه از بازگشايي همه راه‌هايي که در اثر سيلاب مسدود شده بود، خبر داد و گفت که با تلاش راهداران و عوامل راهداري اکنون تردد در تمام اين مسيرها به‌طور عادي جريان دارد.
رستمي افزود: در پي بارش شديد و رگباري پنجشنبه شب گذشته راه‌هاي روستايي قازان قايه، آق قلعه، گوک دره و پست دره،در مراوه تپه و محورهاي روستايي کنداب، رادکان، چمن ساور و جهان نما در حوزه شهرستان کردکوي براثر انباشته شدن گل و لاي براي ساعاتي مسدود و در رفت‌وآمد وسايط نقليه عبوري اختلال ايجاد شده بود.
وي از مردم خواست که با راهداران و عوامل راهداري در طول مسير راه‌ها همکاري لازم را داشته باشند و از توقف در مسير پل‌ها و رودخانه‌ها خودداري کنند.
رستمي افزود: همچنين رانندگان قبل از سفر با مرکز مديريت راه‌هاي گلستان به شماره 5-017،323،231،31 و تلفن گوياي 141 و سامانه پيامکي 1000141 تماس گرفته و از وضعيت راه‌هاي استان مطلع شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن