تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا «مجله کشاورزي» از شبکه بازار رفت؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۸ب.ظ)
چرا «مجله کشاورزي» از شبکه بازار رفت؟ موج- اگرچه برنامه هاي کشاورزي تا يکي دو ماه قبل از شبکه بازار پخش مي شد اما بعد از تعطيلي اين برنامه ها، اکنون قرار است شبکه «شما» ميزبان جديد کشاورزي باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، يک سال بود که شبکه بازار، برنامه هاي متنوعي درباره موضوع کشاورزي پخش مي کرد و نکات آموزشي قابل توجهي را در اختيار بهره برداران قرار مي داد. به طوري که برخي از کشاورزان معتقد بودند اين برنامه ها مانند يک کلاس درس براي آنهاست. اما اکنون حدود 2 ماهي است که از برنامه هاي ويژه کشاورزي در اين شبکه پربيننده خبري نيست و «مجله کشاورزي» بدون هيچ سر و صدايي ناگهان از اين شبکه رخت بر بست.
در اين ارتباط مجري برنامه هاي کشاورزي اين شبکه به «موج» گفت: بعد از رايزني هاي بسياري که وزارت جهادکشاورزي با صداوسيما انجام داد، قرار شد که برنامه هاي مربوط به کشاورزي در شبکه بازار پخش شود.
فرشيد فهيم افزود: قرار شد بودجه اين برنامه ها که بين 35 تا 60 ميلياردتومان بود، از طرف وزارتخانه تامين و به صورت مرحله اي در اختيار شبکه قرار بگيرد و اين پول ها براي تجهيز و فراهم کردن يک شبکه کامل براي اين بخش هزينه شود.
به گفته فهيم، اما برنامه هاي کشاورزي شبکه بازار، کمي زودتر از موعد شروع شد و هزينه هاي مختلفي را به اين شبکه تحميل کرد. البته در چند ماه ابتدايي، مشکلي از نظر مالي وجود نداشت و حدود 300 برنامه متنوع در اين زمينه ساخته شد. ولي از زماني که شبکه بازار، در قالب يک کانال در زيرمجموعه شبکه 5 قرار گرفت و مديريت تغيير کرد روند برنامه سازي با مشکل مواجه شد. زيرا پرداخت هاي وزارت جهادکشاورزي، بعد از اين اتفاق به طور مستقيم به امور مالي شبکه نمي رسيد.
وي با اشاره به اينکه حدود 7ماه با وجود تمام مشکلات مالي برنامه ادامه داشت، عنوان کرد: اکنون با پيگيري هايي که از طرف وزارتخانه شده، قرار است ادامه برنامه هاي کشاورزي از شبکه «شما» پخش شود. البته اين موضوع کمي زمان مي برد و هنوز تاريخ دقيق آن مشخص نيست.
مجري مجله کشاورزي با بيان اينکه در کشور ترکيه بيش از 3 شبکه مستقل در بخش کشاورزي فعاليت مي کنند، گفت: با توجه به سهم قابل توجه کشاورزي در توليد ناخالص ملي و درگيري بيش از 4ميليون خانوار با مشاغل اين حوزه، اميد مي رود که مسئولان توجه بيشتري براي پخش برنامه هاي مربوط به کشاورزي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن