تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815502122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج فرهنگ وجدان کاري بايد در دستور کار قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۲۲:۴۳ب.ظ)
معاون فرهنگي سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان: ترويج فرهنگ وجدان کاري بايد در دستور کار قرار گيرد موج - خرم آباد - معاون فرهنگي سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: وجدان کاري در وجود همه مردم وجود دارد اما بايد تلاش کنيم اين وجدان تبديل به فرهنگ شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر فريد، معاون فرهنگي سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، پنجشنبه، 26 شهريور، در جلسه کارگره فرهنگي و اجتماعي که در استانداري لرستان برگزار شد، در رابطه با وجدان کاري گفت: وجدان کاري طي يک سال شعار سال انتخاب شده بود و طي آن سال تلاش‌هايي در راستاي ترويج فرهنگ وجدان کاري انجام گرفت.
وي افزود: مشکلي که ما در اين زمينه داريم شعارزدگي است که باعث مي‌شود اين شعارها عملاً نتيجه نداشته باشد.
فريد اضافه کرد: براي موفقيت در زمينه وجدان کاري بايد علاوه بر توجه به بحث آموزش دقت داشته باشيم اين آموزش‌ها منجر به معرفت شود.
وي با بيان اين‌که وجدان کاري در وجود همه مردم وجود دارد اما بايد تلاش کنيم اين وجدان تبديل به فرهنگ شود و در فضاي معرفتي جامعه ايجاد شود، گفت: جايگاه وجدان در فضاي اخلاقي و اعتقادي ما و در سيستم آموزشي لحاظ شود.
فريد با تاکيد بر اين‌که وجدان کاري را بايد براي نسل‌هاي آينده نهادينه و تبديل به فرهنگ کنيم، خاطرنشان کرد: اين فرهنگ سازي مستلزم اين است که جايگاه وجدان کاري در فضاهاي آموزشي و تربيتي لحاظ شود.
معاون فرهنگي سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در رابطه با اتاق فکر در ادارات نيز گفت: اگر اتاق فکر ايجاد مي‌شود بايد تخصصي باشد و از حضور متخصصان خارج از حوزه مديريت استفاده شود.
وي افزود: لازم است در اين اتاق فکرها، فکرهايي که براي نياز است و قابل اجرايي شدن است، مطرح شوند.
در ادامه حجت‌الاسلام حميدرضا حنان، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان، در رابطه با ضرورت تشکيل اتاق فکر در ادارات گفت: رسيدن به عقلانيت متوقف است بر تقويت حوزه فکر و انديشه و تقويت فکر و انديشه نيز منوط است بر تشکيل اتاق‌هاي فکر است.
وي افزود: اتاق فکر مي‌تواند شامل افراد متفکر و انديشمند خارج از اداره و يا افراد متفکر و انديشمند از خود اداره و افراد بيرون از اداره باشد.
حنان با اشاره به تشکيل اتاق فکر در کميته هنري و فرهنگي که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي متولي آن است، اضافه کرد: براي شوراي فرهنگ عمومي که دبيري آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي است نيز اتاق فکر تشکيل شده و از کارشناسان و اساتيد براي شرکت در اين اتاق فکر دعوت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن