تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804813865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی شورای شهر اردبیل: شهرداری با تکیه بر جیب مردم نمی‌تواند کسب درآمد کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سخنگوی شورای شهر اردبیل: شهرداری با تکیه بر جیب مردم نمی‌تواند کسب درآمد کند استان‌ها > اردبیل - ولی نعمتی با بیان اینکه شهرداری تنها با تکیه بر جیب مردم نمی‌تواند کسب درآمد کند، گفت: فکر معقولی نیست که ما بدون تکیه بر منابع پایدار همه ساله تعرفه‌های عوارض را افزایش دهیم تا از جیب مردم درآمد شهرداری به دست آید.

ولی نعمتی خنگویی شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده افتخار می‌کنم که امروز در مدیریتی قرار دارم که به عنوان سخنگوی شورای شهر در خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران باشم چرا که این مسئولیت سنگین را باور داشته و به سختی کار خبرنگاران و مطبوعات نیز واقف هستم.

وی افزود: خبرنگاران ما در سخت‌ ترین و حساس‌ترین شرایط سعی می‌کنند تا کار با ارزش و همراه با استرس‌ زای خود را با کیفیت انجام دهند و در انعکاس اخبار و رویدادها تلاش جدی‌تری را داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه هیچ هراسی از نقدها و انتقادات نداشته و معتقدم نقد سالم اسباب پویایی بیشتر است، اضافه کرد: قطعاً بدون نقد و انتقاد سازنده عیب‌ها و نقص‌ها برطرف نمی‌شود ولی امیدواریم پایه و اساس این نقدها و انتقادها انصاف، عدالت و منطق باشد چرا که کار جزیی، تخریب محسوب می‌شود.

نعمتی از اصحاب رسانه به عنوان آیینه تمام نمای انعکاس کاستی، ضعف‌ها و عیوب یاد کرد و ادامه داد: شرط عقل و انصاف است که ما از این نقدها و بیان مطالب به شکل واقع‌بینانه استقبال کنیم و سعی‌مان بر حل مشکلات باشد.

یکی از کارهای مهم شهردار جدید اردبیل بازگشایی معابر است

وی ساماندهی میدان وحدت و اجرای کندروها و اصلاح هندسی جلوی آرازعلی اردبیل را بیان کرد و ادامه داد: در دو ماه اخیر شهردار جدید اردبیل تمام سعی‌‌اش را در بازگشایی معابر و کوچه‌ها انجام داده به طوری که ۸۰ درصد بازگشایی مسیرهای اطراف امامزاده سید صدرالدین اردبیل به انجام رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل متذکر شد: در هسته مرکزی شهر نیز شهردار جدید اردبیل بازگشایی مسیرهایی همچون خیابان قاجاریه و سه راهی تقاطع نیار و یعقوبیه را آغاز کرده تا با این امر بار ترافیکی محدوده شهر نیز برطرف شود.

شهرداری با تکیه بر جیب مردم نمی‌تواند درآمدی کسب کند

نعمتی با بیان اینکه شهرداری تنها با تکیه بر جیب مردم نمی‌تواند کسب درآمد کند، عنوان کرد: فکر معقولی نیست که ما بدون تکیه بر منابع پایدار همه ساله تعرفه‌های عوارض را افزایش دهیم تا از جیب مردم درآمد شهرداری به دست آید در حالی که می‌توانیم به درآمد پایدار و منابع قابل اعتماد خودمان را مجهز کرده و پروژه‌ها را اجرایی کنیم.

وی گفت: در همین راستا شهرداری و شورای شهر به انعقاد تفاهمنامه‌ای با بانک شهر اقدام کرده تا با افزایش درآمد این بانک تا ۴۰ میلیارد تومان زمینه فعالیت‌های عمرانی فراهم آمده و شرکت سرمایه‌گذاری وابسته به بانک شهر بتواند در اجرای پروژه‌ها موفق عمل کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: این امر تا ۶۰ درصد مشکلات مالی شهرداری را در اجرای برخی از پروژه‌ها برطرف کرده و زمینه توانمندسازی شهرداری را در به انجام رساندن پروژه‌ها فراهم خواهد آورد.

در داخل شهر فعالیت عمرانی نداشتیم

سخنگوی جدید شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص عملکرد ماه های اخیر شورا و شهرداری به پروژه های جزئی عمرانی اشاره کرد و گفت: در داخل شهر فعالیت عمرانی خاصی نداشتیم.

وی گفت: رشد پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل طی سال های اخیر به حدی کند بوده که بارها اعتراض اعضای شورای شهر که خود نسبت به تصویب اجرای این پروژه ها جلسات متعدد برگزار کرده اند را در بر داشته است.

پروژه ای برای افتتاح در هفته دفاع مقدس نداریم

ولی نعمتی با بیان اینکه برای بهره برداری از پروژه ها در هفته دفاع مقدس سال جاری هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اظهارات خود در پروژه های عمرانی را به آسفالت ریزی دو خیابان و بازگشایی برخی معابر خلاصه کرد.

سخنگوی جدید شوار با بیان اینکه شهرداری اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس هیچ پروژه‌ای را برای افتتاح ندارد، بیان کرد: به دلیل تغییرات مدیریتی در شهرداری اردبیل و از دست رفتن فصل کاری ما پروژه‌ها را به موقع به سرانجام نرساندیم ولی اجرای برخی از پروژه‌ها با سرعت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: حدفاصل میدان وحدت تا کشاورز چندین کندرو بلاتکلیف بود که در حال حاضر بصورت محسوس انجام می شوند؛ ضمن اینکه ۸۰ درصد آزادسازی اطراف حرم امام زاده صالح و تملک آنها نهایی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل یادآور شد: در برطرف شدن گره‌های کور ترافیکی خیابان ۴۵ متری عطایی در حال احداث است که به زودی با انجام مراحل نهایی و آسفالت‌ریزی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در هسته مرکزی شهر اردبیل فعالیت های خاصی انجام نشده و صرفا چندین بازگشایی درکوچه های قاجاریه، یعقوبیه وامام خمینی در حال انجام است.

نعمتی تصریح کرد: عملیاتی شدن این پروژه گره کور ترافیکی را باز خواهد کرد و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا مسیرها و خیابان‌های اطراف شورابیل اردبیل از ترافیک روان‌تر برخوردار شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نصب تابلوی روزشمار را در پروژه ها برای کانالیزه کردن امور لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: این تابلوها ابتدا باید بصورت نمادین در یک پروژه اجرا می شد و سپس به همه پروژه ها تعمیم داده می شد.

حکم تخریب پل پیرعبدالملک اردبیل صحت ندارد

نعمتی در پاسخ به سوالی در خصوص طومار امضا شده ساکنین محله پیر عبدالملک برای تخریب پل آن ادامه داد: این پل در دور سوم تصویب شده و به دور چهارم ورود نکرده است و اینکه نامه رسمی از سوی شهروندان مبنی بر کارایی نداشتن پل طرح شود به دست ما نرسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: حکم تخریب پل پیرعبدالملک اردبیل صحت ندارد و چنین موردی در شورای شهر طرح و بررسی نشده است.

وی با تاکید به برخی مشکلات کاربردی این پل در خصوص المان وحدت که مدت ها است مصوب شده و اجرا نمی شودَ، به سیاست های جدید کارگروه زیباسازی شهری اشاره کرد و افزود: هر چند المان های مختلفی مصوب شده اما در نظر داریم بیشتر کارشناسی کنیم.

به گفته سخنگوی شورای شهر اردبیل بهسازی کندروهای میدان وحدت به تازگی به اتمام رسیده و با مشکلات قابل توجه درآمدی در سال ۹۳ ساخت المان هنوز در شورا مصوبه ندارد و در حال بررسی در کارگروه زیباسازی است.


نعمتی با اشاره به مصوبه ایجاد موزه محرم در اردبیل، گفت: در این خصوص مصوبه ای داشتیم که مقرر شد ۱۰۰ میلیون تومان شورا، ۵۰ میلیون تومان فرمانداری و ۴۰ میلیون تومان اوقاف برای مرمت مکان مشخص شده هزینه کنند.

در حالی که چند تن از خبرنگاران نسبت به مکان دقیق موزه محرم سوال کردند نعمتی با بیان اینکه قرار است شهرداری مکانی اختصاص دهد از توقف بازسازی موزه محرم در مکانی که نهایتا مشخص نشد خبر داد.

وی افزود: این پروژه امسال نیز پیگیری می شود و با توجه به اینکه تاکید شده به صورت هیئت امنایی اداره شود، تعیین ترکیب هیئت امنا در دست بررسی است.

وی با اشاره به نرخ کرایه تاکسی ها نیز گفت: مصوبه شورا در این خصوص لازم الاجرا است و در صورت تخلف برخی رانندگان تاکسی، کمیته نظارت تاکسیرانی باید کنترل و با متخلفان برخورد کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل فعالیت پلیس تاکسی را بیش از پیش لازم و ضروری دانست و افزود: اگر یک راننده تاکسی مصوبه شورا را اجرا نمی کند، به نظارت تاکسیرانی برمی گردد، که باید کنترل شود.

کلید واژه ها: استان اردبیل -




پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 21:36:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن