تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب و کار باید به سمت الکترونیکی شدن و فناوری اطلاعات پیش رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر ارتباطات: کسب و کار باید به سمت الکترونیکی شدن و فناوری اطلاعات پیش رود خبرگزاری پانا:معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار پررنگ تر شدن سهم (آی سی تی) فن آوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد شد و گفت: کسب و کار باید به سمت الکترونیکی شدن و فناوری اطلاعات پیش رود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت 12:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،دکتر مرتضی براری در مراسم معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در گرگان افزود: باید با همکاری استانداری، نرخ تولید محتوا، اشتغال و اقتصاد بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات افزایش یابد تا مردم رفاه را احساس کنند.
وی حمایت از بخش خصوصی را به عنوان ابزار توسعه خدمات الکترونیک و در نتیجه خلق ثروت دانست و اضافه کرد: دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بخش آی سی تی استان، بودجه مناسبی را در نظر گرفته است.
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس ضمن اشاره به نقش (آی تی) فناروی اطلاعات در سبد خانوار، زیرساخت های مناسب، اقتصاد فعال و نیروی انسانی متخصص را از سرمایه های آی سی تی استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با افزایش بهره وری آی تی و گسترش خدمات الکترونیکی به کمک مدیران توانمند استان، رتبه استان در بخش آی سی تی بیش از پیش بهبود یابد.
براری ابراز امیدواری کرد که با کمک مدیران آی سی تی استان، اهداف و سیاست های مورد نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهترین نحو در استان شکل گیرد.
وی همچنین از زحمات صفدری شادلو مدیرکل قبلی ارتباطات و فناوری اطلاعات از زمان شکل گیری اداره کل تاکنون تقدیر کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این مراسم تقویت شرکت های دانش بنیان و راه اندازی استانداری مجازی را از گام های مثبت و رو به جلو در حوزه فن آوری اطلاعات استان عنوان کرد.
علی اصغر طهماسبی با تأکید بر درآمدزایی و ظرفیت بالای اشتغال در حوزه فن آوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تجاری سازی فن آوری اطلاعات و دانش آی تی چیزی است که کشورهای صاحب صنایع از آن به خوبی بهره مندند.
وی تصریح کرد: ما نیز باید از ظرفیت بالای این حوزه که امروزه جایگزین بسیاری از روش های سنتی کسب درآمد و فعالیت های اقتصادی شده است، نهایت استفاده را ببریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان فن آوری و انسان را دو بال توسعه خواند و اظهار کرد: باید با بومی سازی دانش فن آوری اطلاعات، نقش پررنگی در شکوفایی اقتصاد کشور و استان ایفاء کرد.
طهماسبی افزود: امروز فن آوری نقش تعیین کننده ای در مؤلفه های قدرت دارد و کشورهای قدرتمند غربی ترک تازی هایشان را مدیون تکنولوژی و فن آوری هستند که در اختیار دارند.
وی یادآور شد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رشد علمی کشور با شتاب فزاینده ای رو به رو شد تا امروز که ما در بسیاری از حوزه های فن آوری و علوم جزء کشورهای برتر جهان هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این که قدرت، خط قرمز استکبار جهانی است و هر کشوری بخواهد به آن لطمه بزند با آن برخورد می کند افزود: امروز دانشمندان این مرز و بوم توانسته اند بسیاری از تکنولوژی های دنیا را از انحصار کشورهای غربی خارج کنند و به تولید ملی برسانند و این همان موضوعی است که غربی ها آن را بر نمی تابند.
وی با مهم دانستن نقش دانشگاه ها در تربیت نیروهای توسعه محور گفت: اگر می بینیم دانشمندان ایرانی در برخی از حوزه ها سرآمدند و یا در سازمان فضایی آمریکا "ناسا" تعداد زیادی از دانشمندان ایرانی حضور دارند نشأت گرفته از همین ظرفیت دانشگاه های ماست.
مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز به بیان برنامه ها و دیدگاه های خود شامل 6 طرح راهبردی برای تقویت حوزه آی سی تی پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با کمک مدیران ذیربط استان، اهداف و سیاست های مورد نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهترین نحو در استان شکل گیرد و رتبه کنونی 23 استان در این حوزه بهبود یابد.
در این آیین دکتر حسین مؤمنی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان معارفه و از مهندس صفدری شادلو مدیرکل پیشین تقدیر به عمل آمد.
مومنی که دارای مدرک تحصیلی دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران است پیش از این ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه گلستان، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه گلستان، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران و مشاور شهرداری و شورای شهر گرگان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را عهده دار بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن