تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816841368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانندگان براي دريافت سهميه ماهانه به جايگاه‌هاي عرضه گازوييل مراجعه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۵:۳۹ق.ظ)
رانندگان براي دريافت سهميه ماهانه به جايگاه‌هاي عرضه گازوييل مراجعه کنند موج - معاون سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: با تغيير ميزان سهميه گازوييل ناوگان عمومي درون و برون‌شهري همه رانندگان از يکم مهر امسال موظف‌اند براي دريافت سهميه سوخت خود حداقل يک بار در ماه به يکي از هزار و ۸۵۶ جايگاه عرضه سوخت گازوييل مراجعه کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، شهرام آدم نژاد، معاون سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، با بيان اين‌که ۸۰۶ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي درون و برون‌شهري در ۹ گروه در جدول مربوطه از يکم مهر امسال سوخت خود را دريافت مي‌کنند، اظهار کرد: براساس جدول قواعدي و جدول پايه‌اي از اين پس رانندگان هر ۱۵ روز يک بار سهميه سوخت خود را دريافت مي‌کنند، مشروط بر اين‌که دست‌کم يک بار در ماه به اين جايگاه‌ها مراجعه کنند.
معاون برنامه‌ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي افزود: در صورتي که رانندگان درصدد اطلاع از ميزان سهميه سوخت خود براساس پيمايش و سهميه پايه‌اي خود هستند، مي‌توانند پيامک خود را به شماره ۶۰۴۰۱۴۱۱ ارسال کنند تا از اين طريق بتوانند از آن آگاه شوند.
وي ادامه داد: همچنين رانندگان مي‌توانند با استفاده از تلفن‌هاي همراه خود و شماره‌گيري ستاره ۶۰۴۰ ستاره ۱۴۱ مربع از ميزان سهميه خودآگاه شده و سؤالات خود را با اين سامانه مطرح کنند.
آدم نژاد افزود: هم اکنون تعداد جايگاه‌هاي عرضه گازوييل کشور ۲ هزار و ۱۳۱ باب است که از اين تعداد يک هزار و ۸۵۶ جايگاه به سيستم‌هاي تعيين سهميه بر اساس ميزان پيمايش مجهز شده‌اند.
به گفته معاون برنامه‌ريزي سازمان راهداري، از يکم ارديبهشت امسال طرح تخصيص گازوييل بر اساس پيمايش طبق مصوبه هيات وزيران در دستور کار قرار گرفته است، اما به تدريج با بروز مشکلاتي، همواره با برنامه‌ريزي مناسب درصدد برطرف کردن آن برآمده‌ايم.
وي تصريح کرد: پس از برگزاري جلسات متعدد کارگروه تعيين سهميه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومي دو جدول قواعدي و جدول پايه‌اي تعيين شد تا براساس آن سهميه سوخت گازوييل ناوگان حمل و نقل عمومي درون و برون‌شهري تخصيص پيدا کند.
آدم نژاد با بيان آن‌که مصرف گازوييل کشور روزانه ميان ۴۵ تا ۵۰ ميليون ليتر است، افزود: ۵۰ درصد اين گازوييل توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومي به مصرف مي‌رسد که مقرر شده از يکم مهر سهميه آنان با استفاده از اين دو جدول تخصيص يابد.
وي گفت: براي تخصيص اين سهميه تاکنون بيش از ۱۵ ميليون پيامک براي رانندگان حمل‌ونقل عمومي ارسال شده و در هر استان نيز رانندگان در صورت اعتراض به ميزان سهميه خود مي‌توانند به کميته مربوطه مراجعه کنند و يا با شماره تلفني که به همين منظور در نظر گرفته شده تماس بگيرند.
معاون سازمان راهداري اظهار داشت: تمام ناوگان حمل‌ونقل عمومي طبق جدول مربوطه که در ۹ رده تقسيم‌بندي شده است هر ماه سهميه خود را دريافت مي‌کنند و مابقي سوخت مورد نياز آن‌ها براساس پيمايش طبق صورتحساب، بارنامه و راه نامه بين‌المللي به آن‌ها تخصيص داده مي‌شود.
وي با بيان آن‌که ممکن است برخي کاميون‌ها در مسيري يک سر خالي تردد کنند، گفت: براي تأمين سوخت مورد نياز آن‌ها نيز برنامه‌اي در نظر گرفته شده تا از نظر تأمين گازوييل براي مسافت پيموده شده خود با مشکل مواجه نشوند.
وي با اشاره به اين‌که هم اکنون از ۸۰۶ هزار خودرو ناوگان حمل‌ونقل عمومي حدود ۳۰۰ هزار دستگاه آن داراي سند حمل هستند، گفت: ۵۰۰ هزار خودرو از جمله تاکسي‌ها و خودروهاي مسيرهاي روستايي سند حمل نمي‌گيرند، با برگزاري نشست‌هاي متعدد با تشکل‌هاي صنفي و رانندگان به جمع‌بندي رسيديم که توزيع سوخت گازوييل آن‌ها براساس اين دو جدول انجام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن