تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری شاگردان علیدوستی مقابل لبنان + مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برتری شاگردان علیدوستی مقابل لبنان + مصاحبه
تیم ملی نوجوانان ایران در اولین دیدار خود توانست با نتیجه 3 بر 1 لبنان را شکست دهد.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان از سری رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا از گروه E امروز از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

گلهای نوجوان ایران را وحید نامداری در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی و محمدرضا غبیشاوی در دقیقه 12 و محمد سرداری در دقیقه 47  به ثمر رساندند.

گفتنی است ، تیم ملی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود روز جمعه 27 شهریورماه از ساعت 16 به مصاف تیم هند می رود.

 علیدوستی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

حمید علیدوستی در نشست خبری تیم‌های ملی ایران و لبنان در جمع خبرنگاران، گفت: ما از رقیب‌هایمان شناخت چندانی نداشتیم و فقط اطلاعات جزئی از تیم‌های بحرین و هند داریم. در ابتدای فشار خوبی روی تیم لبنان ایجاد کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم و در ادامه نیز در ایجاد موقعیت خیلی خوب کار کردیم اما با بی‌دقتی بازیکنان این فرصتها را از دست دادیم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ همچنین بازیکنانم به دلیل تجربه کم در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادند و بازی از دستشان خارج شد.

علیدوستی درباره حضور نداشتن بازیکنان تبریزی علیرغم برگزاری اردو در این شهر، اظهار داشت:‌ ما بازیکنان خوبی را در نظر گرفتیم که در مسابقات و مراحل بعدی از آنها استفاده می‌کنیم اما با توجه به وقت کمی که داشتم نمی‌توانستم تمام فرصت را روی تست‌گیری صرف کنم و بایستی مسائل فنی را هم در نظر می‌گرفتم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود: اما با این حال نفراتی را در نظر گرفتیم که قطعاً در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

وی درباره میزبانی تیم گسترش فولاد تبریز بیان کرد: گسترش فولاد بهترین اردوها را در تبریز برای ما تدارک دیده است و از میزبانی این باشگاه تشکر می‌کنم.

علیدوستی در پایان گفت: ما برای انتخاب بازیکنان استعدادیابی‌های لازم را انجام داده‌ایم اما نمی‌توانستیم تمام وقت خود را صرف استعدادیابی کنیم و باید سایر نکات فنی و روحی روانی را با تیم کار می‌کردیم.

انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

حضور معینی در اردوی تیم ملی نوجوانان
علیدوستی: راه سختی در پیش داریم
تیم ملی نوجوانان 27 شهریور به مصاف لبنان می رود
نوجوانان ایران 25 شهریور به مصاف لبنان می روند
23 بازیکن به تبریز اعزام می شوند





۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن