تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور استاندار روند اجرايي طرح قطارشهري مورد بررسي قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۳۴ب.ظ)
با حضور استاندار روند اجرايي طرح قطارشهري مورد بررسي قرار گرفت موج - با حضور ابراهيم رضايي بابادي استاندار کرمانشاه روند اجرايي طرح قطار شهري کرمانشاه مورد بررسي قرار گرفت و بر تسريع در اجراي اين طرح تاکيد شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه در اين جلسه با بيان اينکه حل مشکلات مربوط به شهرکرمانشاه و تسريع در اجراي طرح قطار شهري کرمانشاه بسيار مهم است،گفت: با توجه به اينکه 50 درصد مردم استان در شهر کرمانشاه سکونت دارند و اين شهر با توجه به ويژگي هاي خاص خود، تصميم گيري در جهت ايجاد بسترهاي مهم براي شکوفايي بيش از پيش اين شهر الزامي است.
وي بيان داشت: اجراي طرح قطار شهري که با توجه به تصميمات راهبردي مورد تصويب قرار گرفته بايد به صورت دقيق اجرا و پيگيري شود و هماهنگي شهرداري و شوراي شهر براي تسريع در اجراي اين پروژه بسيار با اهميت است.
وي تصريح کرد: شوراي شهر کرمانشاه بايد از فرصت هاي موجود براي تسريع در اجراي اين پروژه استفاده کند و نهايت تلاش خود را براي اجراي آن بکار گيرد.
در اين جلسه عنوان شد که تکميل سازه ها و اجراي عرشه تاکنون 53 درصد مي باشد و کار انجام عرشه ها تا 15 بهمن ماه به اتمام مي رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن