تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801273715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش «نقش نماز در تحکيم بنيان خانواده» در خرم‌آباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
همايش «نقش نماز در تحکيم بنيان خانواده» در خرم‌آباد برگزار شد موج - خرم آباد - همايش «نقش نماز در تحکيم بنيان خانواده» امروز، چهارشنبه، ۲۵ شهريور‌، در استانداري لرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، همايش «نقش نماز در تحکيم بنيان خانواده» امروز، چهارشنبه، 25 شهريور‌، با همکاري دفتر امور بانوان استانداري لرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با حضور بانوان شاغل در دستگاه‌هاي اجرايي استان لرستان و اعضاي ستاد اقامه نماز و مهدي‌ياوران استان لرستان در سالن آمفي‌تئاتر استانداري لرستان برگزار شد.
احمد نقديان، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خرم‌آباد، در رابطه با اين همايش گفت: حجت‌الاسلام امرالله گيوي از اعضاي شوراي فرهنگ عمومي است که بنا به سياست‌هاي شوراي فرهنگ عمومي دو تا سه روز در استان‌ها حضور دارد و به بحث‌هايي در رابطه با تحکيم بنيان خانواده و شيرين‌سازي روابط خانواده‌ها مي‌پردازد.
وي افزود: حجت‌الاسلام گيوي که در جمع بانوان استانداري صحبت کرده، بعد از ظهر دو جلسه در فرماندهي نيروي انتظامي براي کارکنان و خانواده‌هاي نيروي انتظامي دارد سپس در مسجد بقيةالله گل سفيد براي خانواده‌هايي که از طريق کانون‌هاي فرهنگي مساجد هماهنگ شده‌اند، به سخنراني مي‌پردازد.
نقديان ادامه داد: روز پنج‌شنبه نيز ساعت 8 صبح براي اداره اطلاعات و ساعت 10 براي کارکنان آموزش و پرورش به همراه خانواده‌هايشان در آموزش و پرورش ناحيه دو خرم‌آباد و بعدازظهر همان روز نيز به‌دليل برگزاري شوراي فرهنگ عمومي استان برنامه خاصي براي ايشان ريخته نشده است.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خرم‌آباد تصريح کرد: او شام‌گاه پنجشنبه، 26 شهريور‌ بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد القصي کوي فلسطين برنامه دارد و جمعه سخنران قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه خرم‌آباد است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن