تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال آمریکا از همکاری روسیه در مبارزه با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استقبال آمریکا از همکاری روسیه در مبارزه با داعش
وزیر امور خارجه آمریکا در سومین تماس تلفنی خود با همتای روس اش ظرف ۱۰ روز اخیر، نسبت به ادامه حمایت های روسیه از سوریه هشدار داد.
مهر: «جان کری» در گفتگو با «سرگئی لاوروف» عنوان داشت که ادامه حمایت های روسیه از حکومت سوریه موجب گسترش بیشتر جنگ و ناآرامی در این کشور می شود.

این گفتگو که شب گذشته بصورت تلفنی و لحظاتی بعد از اظهارات «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در مورد ادامه حمایت های مسکو از سوریه، انجام شد سومین تماس تلفنی کری با لاوروف ظرف ۱۰ روز گذشته محسوب می شود.


کری در این گفتگو اشاره ای به این نکته که ادامه حمایت کشورهای غربی از گروه های شورشی و ترویست های حاضر در سوریه چه تاثیری در وضعیت خاورمیایه داشته و دارد نکرد.


وزیر امور خارجه آمریکا در این گفتگو همچنین بر ادامه مبارزه آمریکا و متحدانش با داعش تاکید کرده و عنوان داشت که آمریکا از همکاری روسیه در مبارزه با داعش استقبال می کند. 


ائئتلاف آمریکا و همپیمانانش بیش از یک سال است که تشکیل شده و در این مدت این ائتلاف که اعضای آن به ۶۱ کشور می رسد نتوانسته اقدام خاصی را برای از بین بردن این گروه تروریستی انجام بدهند.





تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن