تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816847558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم خيبرخرم آباد به محروميت بازي بدون حضور تماشاگر و جريمه نقدي محکوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۲۲:۱۱ب.ظ)
تيم خيبرخرم آباد به محروميت بازي بدون حضور تماشاگر و جريمه نقدي محکوم شد موج - رئيس کميته انضباطي درباره اتفاقات ديدار دو تيم خيبر خرم آباد و آلومينيوم هرمزگان گفت: تيم خيبر خرم آباد به دليل اينکه نتوانست آرامش لازم را در سکوها فراهم کند به محروميت بازي بدون حضور تماشاگر و جريمه نقدي محکوم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل حسن زاده، رئيس کميته انضباطي درباره اتفاقات اين ديدار گفت: چند نکته مهم در اين راي است. تيم ميزبان (خيبر خرم آباد) از اينکه نتوانسته بود آرامش لازم را در سکوها فراهم کند و رفتار تماشاگران با پرتاب سنگ و اشيا که موجب صدمه رسيدن به بازيکنان بود، صورت گرفت، از نظر ما تخلف مهمي محسوب مي شود. همانطوري که در آيين نامه انضباطي فيفا سختي هاي لازم در خصوص پرتاب اشيا وجود دارد، در آيين نامه انضباطي ما نيز اين سخت گيري ها لحاظ شده و تيم خيبر خرم آباد علاوه بر جريمه نقدي، به دو جلسه محروميت از حضور تماشاگران در استاديوم محروم شده است.
وي در ادامه بيان کرد: اگر به هر دليلي بازي قطع مي شود و يا نيمه تمام مي ماند، بايد با دستور مقامات، بازي يا ادامه پيدا کند و يا نيمه تمام اعلام شود. در واقع هر کدام از دو تيم که در زمين هستند اجازه ندارد زمين بازي را به اختيار خود ترک کند. در اين مسابقه قبل از اينکه داور و ناظر سازمان ليگ تعيين تکليف براي ادامه بازي و يا تعطيلي مسابقات کنند، تيم آلومينيوم هرمزگان که تا دقيقه 90 بازنده بازي نيز بوده است، زمين مسابقه را بدون اجازه ترک مي کند که اين امر نا فرماني از مقامات برگزار کننده است.
رئيس کميته انضباطي ادامه داد: برخي از مسوولين تيم آلومينيوم هرمزگان در مصاحبه هاي خود اعلام کردند که با ناظر بازي براي ترک زمين مسابقه هماهنگ شده بود اما ناظر اين ديدار صراحتا در نامه اي به کميته انضباطي اعلام کرد که تيم آلومينيوم هرمزگان با ناظر بازي جهت خروج از زمين کسب تکليف نکرده است. در آيين نامه انضباطي پيش بيني شده اگر تيمي زمين بازي را ترک کند، نتيجه آن 3 به صفر به سود تيم ديگر خواهد بود. البته اجراي قانون در خصوص اين پرونده به اين معنا است که تيم ها در هيچ شرايطي اجازه ندارند تا خودشان براي خروج از زمين بازي تصميم بگيرند و تنها داور، نماينده فدراسيون و ناظر سازمان ليگ (افراد رسمي برگزار کننده مسابقه) بايد در اين خصوص تصميم بگيرند.
حسن زاده در ادامه افزود: اگر با بروز هر اتفاقي، تيمي که به هر نحوي تشخيص داد زمين را ترک کند در آينده نمي شود مسابقات را اداره کرد. رفتار تماشاگران خيبر خم آباد بسيار زشت بود. اگرچه اين اتفاق به خير گذشت اما اگر دوباره تکرار شود، بدون شک حوادث جبران ناپذيري پيش مي آيد. همانطور که کميته انضباطي مسوول رسيدگي به اين پرونده است، در مورد نيمه تمام ماندن و يا تعطيلي اين رقابت، مقامات رسمي مسابقه مسووليت داشته و تيم آلومينيوم بدون کسب تکليف نبايد زمين را ترک مي کرد.
وي در پايان بيان کرد: البته با توجه به حوادثي که در ليگ برتر و ليگ يک پيش آمده و منتهي به مصدوميت افراد با پرتاب اشيا شده است، مسلما از اين پس درتنبيهات انضباطي، سخت گيري بيشتري خواهد شد. عليرغم اينکه تيم خيبر خرم آباد در طول سال گذشته و امسال جز تيم هاي منضبط بوده اما به دليل تخلفات تماشاگرانش، در نهايت تنبيهاتي را بيشتر از تيم فولاد برايشان در نظر گرفتيم. اتفاقي که در بازي فولاد رخ داد باعث شد تا اين تيم را يک جلسه از برگزاري بازي بدون حضور تماشاگر محورم کنيم اما در مورد خيبر خرم آباد با توجه به گزارشات ناظر و داور بازي، جرايم بيشتري را در نظر گرفته ايم. قصد ما از اين جرايم و يا تنبهات اين است که ديگر شاهد بروز چنين اتفاقاتي نباشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن