تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدي شيري: مقابل الاهلي تيم ملي بازي دارد نه نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۱۱ب.ظ)
خدا را شكر نامه علي آقا تاثير خودش را گذاشت؛ مهدي شيري: مقابل الاهلي تيم ملي بازي دارد نه نفت موج- گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، نفت تهران امروز يك بازي سخت را برابر الاهلي خواهد داشت. در اين بازي شاگردان عليرضا منصوريان با توجه به شارژ پولي كه شدند با روحيه به فكر استفاده از 50 درصد شانس باقي‌مانده خودشان جهت حضور در جمع 4 تيم برتر آسيا هستند. مهدي شيري، بازيكن ريزنقش و سرعتي نفتي‌ها كه احتمال حضورش در اين بازي با توجه به نياز نفت به گل زياد است مي‌گويد در اين بازي كه حكم بازي تيم ملي را دارد علاوه بر گلزني بايد حواس‌مان به گل نخوردن باشد تا بتوانيم با تمركز به صعود فكر كنيم.
با حل شدن مشكلات مالي گويا بالاخره تيم با روحيه‌اي خوب به مصاف الاهلي رفت؟
بله خدا را شكر با تلاش مديرعامل باشگاه آقاي قنبرزاده و آقاي شاه‌كرمي و هيات مديره مطالبات فصل گذشته تزريق شد تا از نظر روحي و رواني بچه‌ها به خوبي آماده اين بازي باشند.
در اين پيگيري‌ها نقش نامه عليرضا منصوريان به وزير نفت را چقدر سهيم مي‌داني؟‌
قطعا تاثير بسيار زيادي دارد. نامه علي آقا به وزير نفت و ديگر بالادستي‌هاي تيم، آنها را به خوبي از شرايط و اوضاع حاكم بر تيم آگاه كرد و الحمدا... اوضاع مالي بچه‌ها سروسامان پيدا كرد. اميدوارم در ادامه بقيه قول‌ها هم عملي شود و بخش ديگري از مطالبات بچه‌ها كه مبلغ قرارداد امسال آنهاست پرداخت شود.
تعطيلي يكي، دو روزه تمرينات به برنامه‌هاي تاكتيكي تيم براي اين بازي آسيب نزد؟
فكر نكنم آسيبي زده باشد چون روز قبل سفر بازي دوستانه داشتيم و در آن روز هم كه گفته شد تمرينات تعطيل شد كل تيم ريكاوري انجام داد. به همين خاطر براي بازي با الاهلي كاملا از نظر بدني و تاكتيكي آماده هستيم و مشكلي وجود ندارد.
چقدر به برد و نتيجه گرفتن در امارات خوش‌بين هستيد؟
به هرحال ما بچه‌ها در تمرينات هم‌قسم شده‌ايم كه دست پر به كشور برگرديم. شك نكنيد نفت روزهاي سخت زيادي را تجربه كرده و اين بار پاي غيرت و پرچم كشورمان در ميان است چون نماينده ايران هستيم و ان‌شاء‌ا... با دعاي خير هموطنان‌مان دست پر به ميهن برگرديم.
چقدر به نتيجه‌گيري و صعود به مرحله بعد اميدوار هستيد؟
با توجه به بردي كه الاهلي در تهران به دست آورد و در جريان يك اتفاق ما را برد كارمان در دوبي آسان نيست. با اين حال براي ما اين بازي الان فراتر از بازي‌هاي ليگ و حتي جام حذفي است و به مثل يك بازي تيم ملي مي‌ماند. به همين خاطر با تمام قوا به ميدان مي‌رويم تا بتوانيم با زدن حداقل دو گل جواز صعود به مرحله بعد را به دست بياوريم.
مصدوم و محروم براي اين بازي نداريد؟
خدا را شكر مصدوم و محروم نداريم و با تمامي نفرات به امارات آمده‌ايم. تنها يك مشكل كوچك براي خروج بوحمدان به وجود آمد كه با هماهنگي‌هاي به عمل آماده قرار شد او قبل از بازي به تيم اضافه شود.
با توجه به اينكه قطعا نفت در اين بازي هجومي بازي خواهد كرد و اينكه تو يك بازيكن سرعتي و روبه جلو هستي، منصوريان از تو بازي خواهد گرفت؟
قطعا در اين بازي نمي‌شود بدون محابا به دروازه حريف حمله كرد و بايد در حملات و ضدحملات كاملا بر بازي و ميدان مسلط باشيم. اينكه من بازي كنم و تيم با چه سيستمي به ميدان خواهد رفت هم بسته به نظر كادرفني دارد، با اين حال از نظر بدني كاملا آماده هستم و اگر صلاح به بازي كردن من باشد با تمام قوا كار خواهم كرد تا براي تيم مثمرثمر واقع شوم.
فكر نمي‌كني اگر نتيجه نگيريد در ادامه مسابقات ليگ و حضور در جام حذفي جبران عقب‌ماندگي‌هاي ابتداي فصل سخت باشد؟‌
ما براي برد و صعود به مرحله بعد به ميدان مي‌رويم. با اين همه به نظرم نفت در اولين تجربه خودش بابت حضور در ليگ قهرمانان آسيا عملكرد خوبي داشته و تا اينجار كار توانسته تنها نماينده ايران باشد. در حال حاضر تمركز تيم روي ليگ قهرمانان آسياست تا بتوانيم صعود كنيم و تمركز تيم روي اين بازي است. ان‌شاء‌ا... در ادامه هم در جام حذفي و ليگ برتر هم مي‌توانيم جبران از دست دادن امتيازات را بكنيم و دوباره همان نفت فصل گذشته شويم.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن