تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواچ : انگیزه بالا برود شکست ایتالیا حتمی است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کواچ : انگیزه بالا برود شکست ایتالیا حتمی است


سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: انگیزه بازیکنان بالا برود، تیم ایتالیا را شکست می دهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سلوبودان کواچ پیش از مسابقه با ایتالیا در چارچوب ششمین مسابقه تیم ملی والیبال کشورمان برابر ایتالیا در رقابتهای جام جهانی ژاپن افزود: باید برای 6 مسابقه بعدی انگیزه خود را چندین برابر کنیم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ایتالیا توانسته نتایج خوبی کسب کند، برابر آمریکا خیلی خوب بازی کرد و از عهده ژاپن هم برآمد.

کواچ ادامه داد: ایتالیا بازیکنان خوبی دارد بویژه پاسور جوان این تیم که خوب کار کرده است، بنابراین باید فشارمان را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: بازیکنان ایتالیا به ویژه زایتسف سرویس زن های خوبی هستند اگر پیروز نشویم، هر قدر هم که خوب بازی کنیم انگار کاری نکرده ایم.

وی درباره آخرین وضعیت شهرام محمودی افزود: شرایط تیم نباید تحت تاثیر یک بازیکن باشد، باید بتوانیم بدون این بازیکن در تیم هم خوب بازی کنیم. امیدوارم وضعیت جسمانی او هر چه زودتر بهبود یابد و به تیم بپیوندد.

تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقه های قبلی خود در این رقابتها با نتیجه 3-1 برابر آرژانتین و 3-2 برابر لهستان متوقف شد و برابر روسیه با نتیجه 3-0 شکست خورد، ملی پوشان تیم تونس را با نتیجه 3-1 و ونزوئلا را با نتیجه 3-0 از پیش رو برداشتند.

تیم ملی والیبال کشورمان 25 شهریور در ششمین مسابقه خود به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا می روند.
 


سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن