تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804531722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 90 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از سقوط در کانال آب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کاهش 90 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از سقوط در کانال آب
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: مرگ و میر ناشی از سقوط افراد در رودخانه و کانال در دولت تدبیر و امید در مقایسه با گذشته به میزان 90 درصد کاهش یافته است.

کاهش 90 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از سقوط در کانال آب
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منطقه‌ی قزوین، «علی محمد آهنی» با ارائه‌ی گزارش عملکرد دو ساله دولت اظهار کرد: برگزاری مانور زلزله با مشارکت 220 هزار دانش‌آموز استان در دولت تدبیر و امید همراه با ارائه آموزش‌های پناه‌گیری و خروج اضطراری در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان از اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.


وی افزود: برگزاری برنامه‌های هفته‌ی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی شامل رژه نیروهای امدادی، اجرای مانور دور میزی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در مدارس و برگزاری چندین کارگاه تخصصی مربوط به کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شرکت نیروهای امدادی در نماز جمعه استان در این دولت اجرایی شده است.


مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: طرح مطالعاتی ارزیابی میزان خطرپذیری واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین استان در برابر آتش‌سوزی، مواد خطرناک و زلزله و نحوه‌ی مقابله با خطرات در حال اجراست که در واحدهای تولیدی شهر صنعتی البرز به پایان رسیده و سایر مناطق نیز در دست اقدام است.


آهنی گفت: بازدید و نظارت بر پروژه‌های تأمین اعتبار شده از طرف اداره‌کل مدیریت بحران برای دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و ساخت دکل برای نصب آنتن بی‌سیم در منطقه‌ی مرادتپه با اجرای چاه ارت آن جهت تکمیل سیستم ارتباطی رادیویی بین دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از دیگر اقداماتی بوده که انجام شده است.


وی تصریح کرد: برگزاری 4 مانور دور میزی در سال درسطح شهرستان‌های استان با حضور همه‌ی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها و 4 مانور میدانی برای سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های دولتی که با عملیات اضطراری مسئولیت دارند نیز از دیگر اقدامات به‌شمار می‎رود.


مدیرکل مدیریت بحران از خرید و تحویل دومین بیمارستان صحرایی به دانشگاه علوم پزشکی در این فاصله زمانی خبر داد و افزود: هماهنگی و اجرای دو مرحله مانور نصب و استفاده از بیمارستان و نیز اردوگاه اضطراری مدیریت بحران در دو منطقه توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال‌احمر استان نیز در این مدت انجام شده است.


وی افزود: تشکیل 5 مورد جلسه کارگروه مقابله با آثار زیانبار گرد و غبار در سطح استان با رویکرد اطلاع‌رسانی و آموزش روش‌های کاهش آثار زیان‌بار ریزگردها در 50 مدرسه، تصویب و تخصیص اعتبار برای خرید و نصب دو ایستگاه سنجش آلودگی و تعیین دستورالعمل طرح ملی مدیریت گرد و غبار برای اعضا جزو اقدامات انجام شده در دولت یازدهم است.


آهنی اظهار کرد: اقدام در خصوص مشکلات مربوط به غرق و مرگ و میر ناشی از سقوط افراد در رودخانه زیاران و کانال شبکه آبیاری دشت قزوین در سال 93 که کاهش 90 درصدی تلفات را در پی داشته است.


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به حضور فعال و مداوم همکاران کشیک به‌صورت روزانه در اداره‌کل مدیریت بحران در ساعت‌های غیراداری و تعطیلات به‌منظور پایش و مدیریت حوادث احتمالی سطح استان ادامه داد: پیگیری تأمین اعتبار برای کنترل آفت مگس زیتون در منطقه طارم با تشکیل 4 جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان و تهران با همکاری سایر دستگاه‌های عضو از فعالیت‌های انجام شده در این مدت است.


وی تصریح کرد: پیشگیری پیش از حادثه و بازدید و برآورد و پیگیری جبران خسارت‌های 10 مورد از حوادث رخ داده در سطح استان به میزان 12هزار میلیارد ریال شامل سرمازدگی و سیل و برف و کولاک به بخش کشاورزی و مسکونی و تأسیسات زیربنایی و اقدامات لازم در خصوص بازگرداندن اوضاع به حالت عادی از جمله اقدامات انجام شده است.


آهنی یادآور شد: کمک‌های تجهیزاتی و لجستیکی به استان‌های گیلان و مازندران به‌عنوان استان معین در برف و کولاک سال 92 با اعزام 14 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک و تیم‌های امدادی هم‌چنین اقلام خوراکی و زیستی و نیز کمک‌رسانی اضطراری هماهنگی و مدیریت شد.


وی افزود: هماهنگی برای تسهیل در ورود زائران اربعین حسینی در ایلام در سال 93 با جمع‌آوری مبلغ 550 میلیون ریال و پرداخت آن به جمعیت هلال‌احمر برای کمک به اعزام اتوبوس و اقلام زیستی و خوراکی زائران از دیگر اقدامات این اداره‌کل در این دوسال اخیر بوده است.


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از هماهنگی در خصوص استمهال تسهیلات بخش کشاورزی، ارسال تحلیل وضعیت خشکسالی استان در سال‌های اخیر به وزارت کشور، اجرای 3 مورد طرح استقبال ایمن از بهار و 2 مورد طرح امداد رسانی زمستانه جاده‌ها و مناطق مختلف استان در مقابل حوادث احتمالی، اجرای 600 مورد دوره‌های آموزشی مباحث مرتبط با مدیریت بحران، کنترل و معدوم سازی طیور بومی و روستایی در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در دو کانون روستایی به‌عنوان بخش دیگری از فعالیت‌ها و اقدامات اداره‌کل مدیریت بحران در دو ساله گذشته برشمرد.




منبع: ایسنا
انتهای پیام



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تحلیل آثار مواد مخدر در سامانه مشترک پلیس،‌ وزارت بهداشت و پزشکی قانونی
سیگار و علت ایست قلبی در خواب
نرمش به کلاس‌ها می‌آید
هلوکاست استعمار روباه پیر؛ بزرگترین قتل عام تاریخ +تصاویر





۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن