تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب پژوهشگر برجسته علوم دارویی به دبیری شورای آموزش داروسازی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انتصاب پژوهشگر برجسته علوم دارویی به دبیری شورای آموزش داروسازی
دکتر محمد عبدالهی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران طی حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت به عنوان دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب شد.


به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر باقر لاریجانی در این حکم با اشاره به اهمیت آموزش در نظام سلامت و نقش آن در توسعه کشور، بر لزوم گسترش نگاه تحولی به حیطه های مختلف آموزشی از جمله آموزش داروسازی مبتنی بر نیازهای ملی و با رویکردی آینده نگارانه تاکید کرد.


لاریجانی طی این حکم تلاش در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق بازنگری در برنامه های درسی و آموزش های رایج دانشكده های داروسازی در تمامی مقاطع، كوشش مستمر در جلب همكاری های بین بخشی در وزارت بهداشت و جلب همكاری های موثر اعضای بوردهای تخصصی را از جمله اهداف دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی بیان کرد. 


وی همچنین استفاده فراگیر از ظرفیت همه اعضای هیات علمی داروسازی در ارتقاء كیفی آموزش و تحلیل و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه داروسازی کشور و جلب همكاری واحدهای ذیربط و برنامه ریزی برای تامین نیاز كشور بخصوص در مناطق كمتر برخوردار را از اهم وظایف این دبیرخانه برشمرد.


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم تقویت نقش دانشكده های داروسازی در ارائه خدمات به جامعه، برنامه­ ریزی در جهت تامین هیات علمی مورد نیاز دانشکده های داروسازی و نظارت بر ایفای تعهدات دانش­ آموختگان رشته­ های تخصصی داروسازی را از نکات قابل توجه در ارتقاء ‌کیفی و کمی رشته داروسازی در کشور برشمرد.


لاریجانی ارتقاء كیفی آزمون های داروسازی در مقاطع مختلف را از امور مهم در تحول آموزش داروسازی برشمرد و بر بروزرسانی و كارآمدسازی استانداردهای اعتباربخشی برنامه­ ای و موسسه­ ای و همچنین تمرکز زدایی امور مرتبط با رشته داروسازی تاکید کرد.


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم توسعه همكاریهای بین الملل از طریق بسترسازی برای جذب فراگیر از كشورهای خارجی، طراحی برنامه آموزشی مشترک و شناساندن مدارک دانش آموختگان در سایر كشورها را از دیگر امور مرتبط با دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی برشمرد.


دکتر محمد عبدالهی استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از پژوهشگران برجسته کشور در زمینه علوم دارویی است. وی دانشمند برگزیده آکادمی علوم جهان اسلام در سال ۲۰۰۵ و برنده چند جایزه از جشنواره های مختلف است.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

وزیرعلوم ۳ حکم انتصاب برای دانشگاه های کشور صادر کرد
سرپرست دفتر برنامه و بودجه وزارت علوم منصوب شد
روسای ۲ واحد کرمان و قزوین دانشگاه آزاد تعیین شدند





۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن