تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازنشستگان ياري رسان مديريت در حوزه فکر و انديشه باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۹ب.ظ)
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان: بازنشستگان ياري رسان مديريت در حوزه فکر و انديشه باشند موج-رشت-مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با بيان اين که بسياري از گره ها با تدبير بازنشستگان باز مي شود، از آن ها خواست مديريت را در حوزه فکر و انديشه ياري نمايند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، مراسم تجليل از بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان، پيش از ظهر امروز با حضور جمعي از مديران و بازنشستگان اين اداره کل در مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبيا (ص) رشت برگزار شد.
فيروز فاضلي، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان در اين مراسم اظهار کرد: در تمام عمر خود عادت کرده ام خاکسار پيشکسوتان و اهالي انديشه و تفکر باشم.
وي با اشاره به جلسلات و نشست هاي متعدد خود قبل از پذيرش پست مديريت فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان، گفت: اکنون پس از يک سال و اندي مي بينم راهبردي و کاربردي ترين نظرات ارائه شده به من توسط افرادي بود که بازنشسته اين اداره کل بودند.
فاضلي خطاب به بازنشستگان با بيان اين که شما جزو خانواده ما هستيد و گره هايي با تدبير شما باز مي شود، از آنها خواست وي را در حوزه فکر و انديشگاني ياري رسان باشند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با بيان اين که اين اداره خانه شماست، افزود: هر زماني به خانه خود بياييد من و همکارانم در خدمت شما خواهيم بود.
وي با تأکيد بر اين که با هنر نمي توان مديريت کرد بلکه بايد مديريت هنرمندانه انجام داد، افزود: هرچه کاري با مشقت، تلاش و نيت خير انجام شود به ثمر خواهد نشست.
فاضلي در پايان ابراز اميدواري کرد: بزودي تصميماتي براي تشکيل کانون بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اتخاذ خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن