تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست نماينده اليگودرز از وزارت نيرو براي آبدار کردن روستاهاي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۷ب.ظ)
درخواست نماينده اليگودرز از وزارت نيرو براي آبدار کردن روستاهاي لرستان موج - خرم آباد - نماينده مردم اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي از وزارت نيرو درخواست کرد تا با تخصيص به موقع اعتبارات زمينه آب رساني به روستاهاي لرستان را فراهم کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدتقي توکلي افزود: در حال حاضر ۱۳۰ روستاي لرستان به وسيله تانکر آب رساني مي شود که با تخصيص به موقع اعتبارات مي توان زمينه آبدار کردن اين روستاها را فراهم کرد.
وي اضافه کرد: وزارت نيرو مي تواند با سرمايه گذاري در طرح هاي آب رساني روستايي زمينه آبدار شدن مجتمع هاي روستايي و اسکان در روستاها را فراهم کند که اين امر علاوه بر رفع مشکلات روستاها مي تواند زمينه ساز مهاجرت معکوس شود.
وي خاطرنشان کرد: با توجه به تخصيص ۵۰۰ ميليون دلار از محل صندوق توسعه ملي مي توان زمينه رفع مشکلات آب رساني را فراهم کرد و اين در حالي است که وزارت نيرو و دولت در قانون بودجه سال ۹۴ نيز توجه ويژه اي به اين امر کرده است.
وي تصريح کرد: بر اساس آمار موجود در دهه گذشته بر اثر خشکسالي هاي موجود در کشور بيش از شش هزار روستا با تانکر آب رساني مي شوند که تخصيص به موقع اعتبارات در بودجه سال ۹۴ مي تواند زمينه آبرساني به اين روستاها را فراهم کند.
وي ضمن تقدير از زحمات مديريت و کارکنان شرکت آبفار لرستان در آب رساني به روستاهاي استان اظهار کرد: شرکت آبفار لرستان در سال هاي اخير تلاش هاي فراواني را در راستاي خدمات رساني به روستاهاي استان داشته که اين امر موجب آب رساني به بسياري از روستاهاي لرستان در سال هاي اخير شده است.
وي اظهار اميدواري کرد تا با مديريت و تلاش هاي نيروهاي شرکت آبفار و تخصيص به موقع اعتبارات زمينه آبدار شدن روستاهاي بيشتري در لرستان فراهم شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن