تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبات پروژه توسعه ۱۵۴ تختخوابی بیمارستان شهید قلی پور بوکان بزودی پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مطالبات پروژه توسعه ۱۵۴ تختخوابی بیمارستان شهید قلی پور بوکان بزودی پرداخت می شود استان‌ها > آذربایجان غربی - معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه توسعه بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان اظهار کرد: مطالبات پروژه توسعه بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در چند روز آینده پرداخت می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از بوکان نیوز ،معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه توسعه بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان اظهار کرد: مطالبات پروژه توسعه بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در چند روز آینده پرداخت می شود.
محمدجعفر علیزاده با اعلام اینکه در حال حاضر این پروژه ۹۷ درصد پیشرفت اجرایی دارد، افزود: پروژه ساخت بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان بعد از مرحله پرداخت مطالبات پیمانکار با زمان بندی جدید و فشرده به اتمام خواهد رسید.
تسریع در ساخت سالن آمفی تئاتر و دانشکده پرستاری بیمارستان قلی پور، احداث منبع آب با ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب، انتقال نخاله های ساختمانی و بازسازی فاضلاب بیمارستان قلی پور از جمله مسائل و مشکلات این پروژه بود که در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.
رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی دستورات لازم جهت رفع موانع اتمام این پروژه را صادر کرد.
طرح توسعه ۱۵۴ تختخوابی بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان در زمینی به مساحت ۲۵ هزار و ۳۳۶ مترمربع احداث شده و تاکنون بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال هزینه شده است. در این بازدید فرماندار شهرستان بوکان خواستار تسریع در ساخت سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری بیمارستان شهید قلی پور با زیربنای ۶۰۰ متر، احداث منبع آب با ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب انتقال نخاله های ساختمانی و بازسازی پیش تصفیه فاضلاب بیمارستان و احداث رینگ اطراف بیمارستان گردید.  

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - وزارت راه و شهرسازی - بیمارستان -




سه شنبه 24 شهریور 1394 - 13:06:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن