تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش محبوبيت شينزو آبه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸ق.ظ)
کاهش محبوبيت شينزو آبه موج - نتايج آخرين نظرسنجي هاي انجام شده در ژاپن از کاهش محبوبيت نخست وزير اين کشور خبر مي دهد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، نتايج آخرين نظرسنجي ها نشان مي دهد که محبوبيت شينزو آبه، نخست وزير ژاپن به 36 درصد کاهش يافته است.
محبوبيت 36 درصدي آبه که در نظرسنجي هاي اخير به دست آمده، پايين ترين سطح محبوبيت وي از دسامبر 2012 تا کنون در اين کشور است.
اين نظرسنجي، در روزهاي ابتدايي هفته جاري توسط موسسه تحقيقاتي - رسانه اي آساهي شيمبون ژاپن انجام شد و نشان داد که محبوبيت آبه نسبت به نظرسنجي قبلي صورت گرفته در ماه اوت، 2 درصد کاهش يافته است.
اين نظرسنجي همچنين نشان داد که بيش از 52 درصد پاسخ دهندگان با لايحه امنيتي پيشنهادي آبه که به نيروهاي نظامي ژاپن اختيارات بيشتري در خارج از مرزهاي اين کشور مي دهد، مخالف هستند و تنها 29 درصد از مردم از اين طرح پشتيباني مي کنند.
همچنين اين نظرسنجي نشان داد که به نظر 75 درصد از مردم ژاپن، هنوز درباره زواياي اين لايحه به اندازه کافي بحث و بررسي نشده است.
منابع خبري طي ماه هاي اخير به طور مداوم از مخالفت بخش عظيمي از جامعه ژاپن با لايحه امنيتي پيشنهادي آبه خبر داده و اعلام کرده اند که مخالفان لايحه امنيتي ژاپن اغلب شامل گروه هاي سياسي ليبرال دمکراسي، کمونيست ها و فعالان مدني از جمله دانشجويان حامي گروه «اقدام اضطراري براي ليبرال دموکراسي» و نيز کنزا اوئه، برنده جايزه ادبي نوبل، مي شوند.
مخالفان اين لايحه معتقدند که دولت نبايد از شهروندان خود در اهداف نظامي خارج از کشور که ربطي به ژاپن ندارد، استفاده کند.
لايحه امنيتي پيشنهادي آبه، به دولت ژاپن اجازه مي دهد که در صورت لزوم، ارتش را براي شرکت در عمليات رزمي جهت «دفاع جمعي» با متحدان ژاپن يا «مشارکت در دفاع از کشورهاي دوست» مانند آمريکا به خارج از کشور اعزام کند. اين درحالي است که طبق قانون اساسي ژاپن پس از جنگ جهاني دوم، اين کشور مجاز نيست در خارج از مرزهاي خود عمليات رزمي انجام دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن