تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815136585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقب ماندگي شهرداري از برنامه پنج ساله دوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۲۷ب.ظ)
عقب ماندگي شهرداري از برنامه پنج ساله دوم موج - عضو کميسيون نظارت و حقوقي شوراي اسلامي شهرتهران گفت: در برخي از موضوعات از جمله اجراي طرح هاي فضاي سبز عمومي شهر از برنامه پنج ساله دوم عقب هستيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، عباس جديدي در يکصدو هشتاد و سومين جلسه علني از شوراي شهر تهران با بيان اين مطلب گفت: طي بازديدهاي صورت گرفته شده از مناطق مختلف شهرتهران مشخص شد که در زمينه فضاي سبز شهري از برنامه پنج ساله دوم عقب هستيم.
وي افزود: در شرايطي که زير ساخت هاي اصلي و قوانين مورد نياز براي حفظ باغات به تصويب رسيده اما متاسفانه آن طور که بايد اجرايي نمي شود.
عضو کميسيون نظارت و حقوقي شوراي اسلامي شهرتهران با اشاره به اجرايي نشدن طرح هاي به تصويب رسيده در زمينه ساماندهي فضاي سبز طي شش ماهه نخست سال جاري خاطر نشان کرد: در زمينه توسعه کمي و کيفي فضاي سبز تدوين استاندارد سرانه فضاها اجراي برنامه جامع آب خام و همچنين طرح عملياتي استفاده از آب خام در آبياري ها شاهد وجود برخي اشکالات هستيم.
وي تاکيد کرد: بايد هر چه سريعتر در زمينه نحوه بهره برداري از چاه هاي زير زميني در اختيار سازمان بوستان ها و فضاي سبز شهري برنامه ريزي شده تا در آينده از نزديک شاهد کاهش مشکلات باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن