تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820359097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در برنامه نود چه گذشت؟+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در برنامه نود چه گذشت؟+ تصاویر
نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال کشور برای جام حذفی موجب شد تا عادل فردوسی پور به شدت از روند برگزاری مسابقات انتقاد کند. فردوسی پور در برنامه نود از برگزاری بازی های تیم های لیگ برتری در مقابل تیم های ضعیف و کناره گیری موجی از تیم های لیگ یکی از حضور در رقابت های جام حذفی نیز انتقاد کرد.
آفتاب : برنامه ۲۳ شهریور نود از ساعت ۲۲:۳۴ با محوریت بررسی مسابقه تیم ملی فوتبال و جام حذفی باشگاه های کشور از شبکه سه سیما آغاز شد. عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه در خصوص مسابقه پیامکی این برنامه گفت از میان کاپیتان های تیم ملی آن هایی در نظرسنجی قرار گرفتند که بیش از ۲۰ بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را پس از انقلاب بسته اند به همین خاطر علی پروین که پیش از انقلاب هم کاپیتان تیم بود به خاطر این که پس از انقلاب ۷ بار بازوبند را بست در نظرسنجی قرار نگرفت و علی کریمی و مهدوی کیا هم به  دلیل همین تعداد کم در فهرست قرار نگرفتند.
 
عادل فردوسی پور ضمن تبریک سالروز سینما به سینماگران درگذشت مادر محمدبنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی را به وی تسلیت گفت، مربی که حسابی جایش در مسابقات جهانی لاس وگاس خالی بود.






 
انتقادات شدید فردوسی پور به برنامه جام حذفی
نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال کشور برای جام حذفی موجب شد تا عادل فردوسی پور به شدت از روند برگزاری مسابقات انتقاد کند. فردوسی پور در برنامه نود از برگزاری بازی های تیم های لیگ برتری در مقابل تیم های ضعیف و کناره گیری موجی از تیم های لیگ یکی از حضور در رقابت های جام حذفی نیز انتقاد کرد. رقابت هایی که در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار شد و به جز یک تیم، تمام تیم های لیگ برتری توانستند برابر حریفان نه چندان قدرتمند خود به پیروزی دست یابند. 





 
مدیر روستا: پیشمانم که به استقلال یا پرسپولیس نرفتم
تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک فوتبال مصادف با هفته جاری در تاریخ پخش شد. گرامیداشت ۲۱ شهریور روز سینما، ۲۳ شهریور روز فیزیوتراپی و مقایسه فیزیوتراپ های جالب فوتبال جهان و ایران، اولین گل رضا عنایتی برای استقلال برابر شموشک، مرور ۵ قهرمانی پیاپی پرسپولیس در مسابقات باشگاه های تهران در دهه ۶۰، تولد ابراهیم قاسمپور و دژان استانکوویچ و ۲۲ شهریور سالروز بازی تاریخی ایران برابر چین و برتری ۴ بر ۲ در سال ۷۶ با گل های مهدوی کیا و علی اصغر مدیر روستا از جمله بخش های تقویم این هفته بود.
بازیکن سال های نه چندان دور فوتبال کشورمان گفت: از سال 68 که فوتبال را شروع کردم هر سال از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما دوستان و رفقایم من را دور زدند و به یکی از این دو تیم رفتند اما من در پاس ماندگار شدم. اما الان که به آن زمان فکر می کنم می بینم که اشتباه کردم به یکی از این 2 تیم نرفتم و از این بابت پشیمانم.
وی در خصوص علت حضور در تیم پاس تهران طی سال های متمادی نیز عنوان کرد: کل کل با دایی ام باعث شد که پاسی شوم. یک روز دایی من که به شدت پرسپولیسی بود وقتی خبر باخت پرسپولیس از پاس را شنید به شدت ناراحت شد و دستانش را روی سر گذاشته و روی زمین نشست. همانجا بود که من به دایی خود گفتم پاس تیم قدرتمندی است که توانسته پرسپولیس را ببرد و به تیم پاس پیوستم.  
علی اصغر مدیر روستا در ادامه عنوان کرد: 10سال در تیم ملی بودم و آن زمان خیلی سخت بود که یک بازیکن در استقلال یا پرسپولیس نباشد و این مقدار در تیم ملی باقی بماند. اما ماندن من شانسی هم نبود و مربیان بسیاری من را برای تیم ملی انتخاب می کردند. 





 
زمان و مکان فینال جام حذفی مشخص شد
رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور در خصوص زمان و مکان برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: سال ها بود که مسابقات در رده های پایین فوتبال کشور با مشکلات متعددی مواجه بود اما امسال ما این مسئله را سامان دادیم. در سال جاری نیز فینال رقابت های جام حذفی را در 28 یا 29 اردیبهشت ماه برگزار می کنیم و این رقابت در ورزشگاه شهر خرمشهر برگزار خواهد شد.  
مهدی تاج همچنین در این باره گفت: هماهنگی های لازم با استاندار خوزستان انجام شده و شرایط برای برگزاری فینال جام حذفی در شهر خرمشهر مهیا شده است.  
وی در این باره خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که لیگ یک را به لیگ برتر نزدیک کنیم و در رقابت های امسال نیز در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شد.  
تاج همچنین در ادامه به موضوع قراردادهای فوتبال پرداخت و گفت: افشای رقم قراردادها می دانستیم که ممکن است هزینه هایی برای ما داشته باشد اما برای مبارزه با فساد در فوتبال این ارقام را منتشر کردیم. 





 
منصوریان: انگیزه مضاعفی در تیم وجود دارد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تلاش کرده ایم تا روحیه را به تیم بازگردانیم و امیدوار هستیم که به عنوان تنها نماینده ایران در رقابت های آسیایی، بتوانیم حریف را شکست دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.  
علیرضا منصوریان در ادامه خاطر نشان کرد: جا دارد از وزیر محترم نفت و معاونان ایشان بابت بهبود وضعیت مالی تشکر کنم. ما سال گذشته هم با این مشکلات مواجه بودیم و امسال تلاش داشتیم در رقابت های آسیایی درخشش داشته باشیم و پرداخت مالی اخیر موجب شد یک موج مثبت به تیم اضافه شود.  
وی افزود: برای اولین بار بود که در تهران 25 هزار تماشاگر برای نفت تهران به ورزشگاه آمد و الان نیز امیدواریم در زمین خیلی خوب الاهلی بتوانیم برابر حریف پیروز شویم. ما اگر می خواهیم در بین 4 تیم برتر آسیا قرار بگیریم باید تلاش کنیم اول از گل خوردن جلوگیری کنیم و سپس به حریف گل بزنیم تا پرچم ایران را بالا ببریم. روحیه تیمی هم بسیار بالاست و می تواند از مسابقه با الاهلی سربلند بیرون بیاییم. 







تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن