تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802199768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح نوآوري آموزش در دانشگاه علوم پزشکي شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰ق.ظ)
تشريح نوآوري آموزش در دانشگاه علوم پزشکي شيراز موج - رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز، حوزه آموزش را از مباحث ريشه اي نظام سلامت عنوان کرد و توضيحاتي درخصوص اقدامات و تجربيات دانشگاه علوم پزشکي شيراز در زمينه تحول در آموزش علوم پزشکي ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد هادي ايمانيه تدوين برنامه استراتژيک و عملياتي مرتبط با آموزش را از اقدامات اين دانشگاه در زمينه تحول حوزه آموزش عنوان کرد و گفت:‌ از ارديبهشت سال جاري جلسات تحول در آموزش به صورت هفتگي با حضور کليه مديران آموزش و معاونين دانشگاه به منظور بحث و بررسي پيرامون بسته‌هاي تحول و نوآوري آموزش برگزار مي‌شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز با بيان اينکه يکي از چالش ارزشيابي اعضاي هيأت علمي کم توجهي به بخش آموزش است، از تشکيل هيأت مميزه آموزشي در دانشگاه خبر داد و گفت: اين هيأت تنها ابعاد فعاليت‌هاي آموزشي فرد را براساس شاخص‌هاي مربوطه بررسي مي‌کند و طرح پرونده اعضاي هيأت علمي در هيأت مميزه اصلي مشروط به تأييد در هيأت مميزه آموزشي است.
دانشجوي خارجي در دانشگاه علوم پزشکي شيراز کرده‌ايم و اميدواريم بتوانيم اين کار را توسعه دهيم.
وي با اشاره به لزوم ايجاد تعاملات مثبت دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور با ساير کشورها، اظهار داشت: تفاهم نامه‌هايي با کشورهاي منطقه نظير عراق، کويت، پاکستان، ترکمنستان و تاجيکستان منعقد شده و برخي اعمال جراحي بخصوص اعمالي مانند پيوند اعضا و لاپاراسکوپي را توسط متخصصين دانشگاه علوم پزشکي شيراز به پزشکان اين کشورها آموزش داده مي‌شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز با بيان اينکه اين دانشگاه در حال حاضر قطب آموزش الکترونيک کشور است و در رتبه بندي انجام شده در بين قطب‌هاي هم پايه خود رتبه اول کشور را به دست آورده، گفت: فعاليت‌هاي بسيار خوبي در حوزه آموزش الکترونيک در اين دانشگاه انجام شده و کارگاه‌هاي آموزشي متعددي نيز برگزار گرديده است. وي افزود: همچنين بانک اطلاعاتي براي آموزش‌هاي باليني و فيلم‌هاي جراحي نيز در دانشگاه ايجاد شده است.

اختصاص بودجه ويژه و حمايت از علوم نوين
ايمانيه اختصاص بودجه ويژه و حمايت از علوم نوين را يکي ديگر از برنامه‌هاي دانشگاه علوم پزشکي شيراز بيان کرد و گفت: شوراي علوم نوين متشکل از همه تخصص‌ها به اضافه معاونين آموزشي و پژوهشي دانشگاه تشکيل شده که از اجراي مهارت‌هاي اساتيد در حوزه علوم نوين حمايت مي‌نمايد.

تأسيس برج پژوهشي در دانشگاه شيراز
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز تأسيس برج پژوهشي و جايابي کليه مراکز تحقيقاتي دانشگاه در يک ساختمان را از اقدامات انجام شده ذکر کرد و گفت: اين اقدام موجب هم افزايي مراکز تحقيقاتي و استفاده از امکانات يکديگر خواهد شد و همچنين شعبه اي از آزمايشگاه مرکزي نيز مقرر است در يکي از طبقات آن پايه ريزي گردد.
وي با بيان اينکه دانشگاه علوم پزشکي شيراز مجهز به 6 مرکز رشد و 90 شرکت است که يک سوم به عنوان شرکت دانش بنيان به ثبت رسيده، گفت: راه اندازي پارک علم و فناوري در دانشگاه علوم پزشکي شيراز از ديگر اقدامات اين دانشگاه است که مورد حمايت نهادهاي استاني نيز قرار گرفته است.
ايمانيه اضافه کرد: باتوجه به شرايط اقليمي خاص استان فارس بيش از 100 گونه گياه دارويي احصا شده و با همکاري استانداري و جهاد کشاورزي در زمينه کاشت و توليد گياهان دارويي تلاش‌هاي بسياري شده و اين امر از لحاظ اقتصادي و اشتغال تأثير بسزايي در استان خواهد داشت.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز با تشکر از تصويب آمايش سرزميني، اين امر را موجب ساماندهي گسترش آموزش علوم پزشکي کشور خواند و اظهار داشت: رئيس دانشگاه علوم پزشکي فسا به عنوان دبير دبيرخانه منطقه 5 آمايشي انتخاب شده و دبيرخانه در دست فعال سازي است.
وي گفت: اولين مباحث دبيرخانه به موضوع آموزش اختصاص خواهد داشت و در بحث‌هاي پژوهش نيز ظرفيت خوبي براي پيگيري امور وجود دارد.
ايمانيه اضافه کرد: تا به حال 15 رشته ميان رشته اي در دانشگاه علوم پزشکي شيراز مصوبه شوراي گسترش گرفته و رشته‌هاي ديگري هم در دست اقدام است که اميدواريم در شوراي گسترش مصوب شود.
وي با بيان اينکه کوهورت بخش آموزش نيز يکي از 4 کوهورت انجام شده دردانشگاه شيراز بوده و مرکزي تحت عنوان مرکز تحقيقات پژوهش در آموزش مصوب و راه اندازي شده، ابراز اميدواري کرد و گفت: اين دانشگاه با همکاري ساير دانشگاه‌هاي مستقر در منطقه 5 آمايشي در جهت دستيابي به اهداف بسته‌هاي تحول و نوآوري آموزش علوم پزشکي تلاش نمايد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن