تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814708461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرعبداللهیان: روابطمان با کویت متین و سازنده است/ اجازه تخریب روابط کشورهای منطقه را نمی دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: امیرعبداللهیان: روابطمان با کویت متین و سازنده است/ اجازه تخریب روابط کشورهای منطقه را نمی دهیم بین الملل > دیپلماسی - ایرنا نوشت: معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه با تاکید بر اراده ایران و کویت بر توسعه همکاری ها میان دو کشور گفت : روابط تهران و کویت متین و سازنده است.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود : امیر کویت و رییس جمهور اسلامی ایران با تدبیر و حکمت لازم در حوزه روابط دوجانبه و منطقه ای و تلاش برای ثبات ، توسعه و امنیت پایدار منطقه رفتار می نمایند. وی اضافه کرد: ایران و کویت همچنان در مسیر اراده رهبران خود مبنی بر توسعه همکاری ها گام بر می دارند.
معاون وزیر امور خارجه تصریح کرد: اجازه داده نخواهد شد افراط گرایان و دشمنان منطقه اقدام به تخریب روابط کشورهای منطقه نمایند.
وی همچنین تاکید کرد: تهران از گفت و گوهای دو جانبه و چندجانبه منطقه ای استقبال می کند. 4949

کلید واژه ها: کویت -




سه شنبه 24 شهریور 1394 - 10:20:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن