تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل‌های مرزی در آلمان ضروری است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کنترل‌های مرزی در آلمان ضروری است
سیاستمداران بلند پایه آلمانی از پایان آستانه استقامت آلمان و محدودیت کشور در پذیرش پناهندگان با توجه به هجوم بالای مهاجران سخن گفته تا به این ترتیب تصمیم برلین برای اعمال مجدد کنترل‌های مرزی را توجیه کنند.
کد خبر: ۵۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ - 14 September 2015


سیاستمداران بلند پایه آلمانی از پایان آستانه استقامت آلمان و محدودیت کشور در پذیرش پناهندگان با توجه به هجوم بالای مهاجران سخن گفته تا به این ترتیب تصمیم برلین برای اعمال مجدد کنترل‌های مرزی را توجیه کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت"، "زیگمار گابریل"، معاون صدر اعظم  و رئیس حزب سوسیال دموکرات در نامه ای به اعضای حزب خود پیش بینی های برلین برای ورود پناهندگان به آلمان در سال جاری را از 800 هزار نفر که قبلا پیش بینی شده بود به یک میلیون نفر افزایش داد.

وی همچنین از رسیدن قابلیت های پذیرش پناهندگان در آلمان به مرزهای خود خبر داده و تصریح کرد که ظرفیت ما برای جا دادن پناهندگان تقریبا تکمیل می شود.

گابریل همچنین تاکید کرد که این یک شرایط استثنایی غیر قابل پیش بینی است که اعمال مجدد کنترل های مرزی در کشور ما را ضروری می کند.

وی در عین حال تصریح کرد که در اینجا مسئله بستن مرزها یا تعلیق حقوق اساسی پناهندگان مطرح نیست. هر کسی که در آلمان درخواست پناهندگی داده است می تواند تا زمان تصمیم گیری درباره تقاضایش نزد ما بماند. حزب سوسیال دموکرات آلمان همچنین ابراز امیدواری کرد که کنترل های مرزی تنها برای کوتاه مدت نیاز باشد.

معاون صدر اعظم آلمان همچنین خواستار یک راه حل اروپایی برای بحران پناهندگان شده و گفت: برخی شرکای ما از چنین راه حلی کاملا آشکارا اجتناب می کنند.

وزیر کشور آلمان هم روز گذشته از تصمیمات برلین برای اعمال مجدد کنترل های مرزی بخصوص در مرزهای جنوبی حمایت کرده و گفت: با این اقدام باید هجوم مستمر پناهندگان محدود شود و دوباره یک رویکرد منظم برای ورود آوارگان امکان پذیر شود. این مسئله بدون شرط از دلایل امنیتی ضرورت دارد.

وزیرکشور آلمان همچنین تاکید کرد که ما بر اساس قوانین رایج در برابر اکثریت قریب به اتفاق پناهندگانی که به کشور ما وارد می شوند هیچ مسئولیتی نداریم.

وی همچنین خواستار همبستگی اروپایی برای تقسیم عادلانه پناهندگان شد.

"توماس اشتروبل"، معاون رئیس حزب دموکرات مسیحی آلمان نیز تصمیم دولت برای کنترل های مرزی در مرز با اتریش را تمجید کرده و تصریح کرد: کنترل های مرزی در مرز با اتریش اقدام درستی است. به این ترتیب ما می توانیم هجوم شدید پناهندگان را حداقل کند کنیم. با این اقدام توافق شنگن لغو نمی شود.

تا قبل از این تصمیم آلمان برای اعمال کنترل های مجدد مرزی بسیاری سیاستمداران درباره هجوم مستمر پناهندگان به کشورشان هشدار داده بودند.

معاون صدر اعظم آلمان در اظهار نظر دیگری اظهار داشته بود که آلمان در پذیرش پناهندگان در آستانه استقامت خود قرار دارد.

وزیر حمل و نقل آلمان نیز کشورش را در پذیرش پناهندگان در محدودیت ارزیابی کرده و اظهار داشت: آلمان به آستانه استقامت خود در پذیرش پناهندگان نزدیک می شود و این سیگنال به صراحت باید ارسال شود.

وی همچنین تصریح کرد: ما به زمان طولانی نیاز داریم تا به شرایط سخت و دشوار موجود سرو سامانی بدهیم. حالا اقدامات موثر برای توقف هجوم پناهندگان ضروری است.

ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان نیز که به دلیل عدم همکاری با اروپا در حل بحران پناهندگان مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته است از تصمیم دولت آلمان برای اعمال مجدد کنترل های مرزی استقبال کرد.

وی در گفتگو با نشریه بیلد این تصمیم دولت آلمان را قابل درک دانسته و همبستگی کامل خود را با برلین در این راستا اعلام کرد.

این در حالی است که مرکل چندی پیش اعلام کرده بود که مرزهای کشورش به روی پناهندگان باز است و همه آوارگان سوری می توانند بدون ثبت نام و کنترل به کشور وارد شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن