تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسي و نيمکت نشيني اي که به بحران تبديل نشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۷ب.ظ)
مسي و نيمکت نشيني اي که به بحران تبديل نشد موج - لئو مسي برابر اتلتيکو مادريد، پس از 9 ماه و ده روز در ترکيب ثابت بارسلونا قرار نگرفت و بازي را از روي نيمکت شروع کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسي هفته گذشته براي انجام دو بازي دوستانه براي تيم ملي آرژانتين به آمريکا سفر کرد و خستگي ناشي از پرواز طولاني و نيز تولد دومين فرزندش، سبب شد تا او نتواند پيش از بازي با اتلتيکو در تمرينات گروهي بارسا حاضر شود.

روز شنبه وقتي اسامي 11 بازيکن بارسا براي مصاف با اتلتيکو اعلام شد، نام مسي در ميان بازيکنان اصلي وجود نداشت. انريکه ترجيح داده بود تا فوق ستاره آرژانتيني خود را نيمکت نشين کند. آخرين بار، فصل گذشته، در تاريخ 4 ژانويه بود که مسي روي نيمکت بارسلونا نشسته بود،بازي برابر سوسيداد در ورزشگاه آنوئتا.

بارسا آن مسابقه را 1-0 با گل به خودي آلبا باخت و سپس دچار بحران بي سابقه اي شد. مسي براي اعتراض به نيمکت نشيني خود، در تمرين روز بعد بارسا که در حضور هواداران برگزار مي شد شرکت نکرد و متعاقب آن شاهد اخراج زوبي زارتا(مدير ورزشي بارسا) و نيز اعلام برگزاري انتخابات زوردرس در اين تيم بوديم.

9 ماه و ده روز بعد اما همه چيز فرق مي کرد. چهره آرام و بعضا خندان مسي روي نيمکت، گوياي همه چيز بود. او در نيم ساعت انتهايي بازي وارد زمين شد و با گلي که به ثمر رساند، پيروزي را از آن بارسلونا کرد. در نشست خبري پس از بازي نيز انريکه، به تمجيد از فوق ستاره خود پرداخت و گفت که پس از صحبت با مسي، او را متقاعد کرده است که نيمکت نشين کردنش بهترين تصميم ممکن مي تواند باشد. در نهايت نيز همه چيز به خوبي طي شد.

تفاوت بين اين دو نيمکت نشيني را بايد در تغيير رفتار انريکه جستجو کنيم. انريکه وقتي به عنوان مربي بارسا برگزيده شد، همان اسلوبي که در رم و سلتا پياده کرده بود را به بارسلونا آورد. او بر خلاف گوارديولا و تيتو ويلانووا، چندان به دوستي و معاشرت با بازيکنانش اعتقاد نداشت و شيوه اي تقريبا ديکتاتور گونه را در بارسا پياده کرده بود.

همين مساله و دوري احساسي او با بازيکناني نظير مسي، سبب شد تا نيمکت نشيني اين بازيکن برابر سوسيداد به يک بحران براي بارسا منجر شود اما انريکه پس از آن اتفاق، دريافت که در بارسلونا بايد شيوه کاري خود را تغيير دهد.
انريکه با يک تغيير رويه کوچک رفتاري، از بارسا تيمي متحد در نيم فصل دوم فصل گذشته ساخت . تيمي که فاتح سه گانه شد. او حالا در بارسا شرايطي دارد که مي تواند در صورت نياز، مسي را بدون واهمه نيمکت نشين کند و مطمئن باشد که همه چيز سر جاي خودش قرار دارد. بي شک اين يکي از رموز موفقيت بارسا در چند ماه گذشته مي تواند باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن