تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821037840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس 2 بار استقلال را 6 تایی کرده/ استقلال 15 گل به پرسپولیس؟!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
حواشی دربی استقلال - پرسپولیس پرسپولیس 2 بار استقلال را 6 تایی کرده/ استقلال 15 گل به پرسپولیس؟!

کری جالب سرخ آبی ها
پرسپولیس 2 بار استقلال را 6 تایی کرده/ استقلال 15 گل به پرسپولیس؟!
روزنامه پیروزی همه جلد امروزش را نیز به ادعایی مشابه اختصاص داده و تاکید کرده که پرسپولیس یک بار دیگر هم در زندان(!) قزل حضار استقلال را 6 تایی کرده است!



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کری خوانی ها سبک میان رسانه های حامی پرسپولیس و استقلال، این روزها جانِ تازه ای گرفته و این رسانه ها در زرد بودن، بدجوری روی دست هم بلند شده اند. بعد از برگزاری روز شش تایی ها در باشگاه پرسپولیس، که چندان به مذاق رقیب خوش نیامد، برخی از چهره های آبی شروع به واکنش نشان دادن به ماجرا کردند.    علی فتح الله زاده، یکی از چهره های معترض به قرمزها بود و برای اولین بار در زندگی اش، فاش کرد که استقلال هم یک بار 8 گل به پرسپولیس زده است.   هدف فتح الله زاده در ابتدا کاملا شوخی بود اما علی جباری حرف او را جدی گرفت و به سبک یکی از کاراکترهای سریال دایی جان ناپلئون، باور کرد که واقعا چنین اتفاقی رخ داده است! حالا روزنامه پیروزی همه جلد امروزش را نیز به ادعایی مشابه اختصاص داده و تاکید کرده که پرسپولیس یک بار دیگر هم در زندان(!)  قزل حضار استقلال را 6 تایی کرده است!  در این بازی عجیب ادعاها، باید در انتظار جلد جدید روزنامه وزین استقلال بمانیم تا شاید آن ها این بار ادعا کنند زیر آب 15 تا گل به سرخپوشان زده اند.  





۲۳/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن