تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورودخودروی مشکوک به وزارت دفاع آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ورودخودروی مشکوک به وزارت دفاع آمریکا
ورود یک خودروی مشکوک به یکی از پارکینگ های پنتاگون و احتمال وجود بمب در این خودرو موجب شد تا بخشی از وزارت دفاع آمریکا تعطیل شود.
 مهر: ورود یک خودروی مشکوک به یکی از پارکینگ های پنتاگون و احتمال وجود بمب در این خودرو موجب شد تا بخشی از وزارت دفاع آمریکا تعطیل شود.

به گزارش  راشاتودی، روز گذشته یک دستگاه خودروی ون وارد یکی از پارکینگ های ساختمان پنتاگون شد که مشکوک بودن آن موجب حساسیت نیروهای امنیتی حاضر در محل گردید.

از همین رو واحد کشف و خنثی سازی بمب در محلل حاضر شده و با استفاده از تجهیزات مخصوص شروع به بازرسی این خودرو کرد.

احتمال وجود بمب در این خودرو موجب تعطیلی بخشی از وزارت دفاع آمریکا و همچنین ایستگاه مترو آن شد. علاوه بر این موارد تردد وسایل نقلیه عمومی نیز در محل ممنوع شد.

بازرسی این خودرو ساعاتی طول کشید و بعد از اطمینان از بی خطر بودن خودرو ون ایستگاه مترو آغاز به کار کرده و تردد وسایل نقلیه در محل نیز آزاد اعلام شد.

معمولا هرساله و  در ماه سپتامبر اقدامات امنیتی در آمریکا بطور چشمگیری افزایش می یابد که دلیل آن ترس از تکرار حملات ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ است.








تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن