تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819035443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرسی های دانشگاهی یكی از راه های همكاری یونسكو با دانشگاه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو در ایران كرسی های دانشگاهی یكی از راه های همكاری یونسكو با دانشگاه است خبرگزاری پانا: دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو در ایران گفت: نیمی از فعالیت های یونسكو را می شود در دانشگاه ها دنبال كرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور ساعت 09:54

خبرگزاری پانا+یونسکو+دانشگاههای ایران

به گزارش خبرگزاری پانا، سعدالله نصیری قیداری دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو در ایران در نشست مشترك با هیات رییسه دانشگاه مازندران گفت: برای دستیابی به اقتصاد و توسعه پایدار می بایست در راستای دستیابی به فناوری و تبدیل علم به تولید حركت كنیم. دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو در ایران با اشاره به این مطلب كه نیمی از فعالیت های یونسكو را می شود در دانشگاه ها دنبال كرد. افزود: كرسی های دانشگاهی یكی از راه های همكاری یونسكو با دانشگاه است. نصیری قیداری سپس به تعداد ده كرسی كه در دانشگاه های كشور و با حمایت و همكاری یونسكو انجام می گیرد اشاره كرد و گفت: عمده ی آن كرسی ها در دانشگاه های تهران است و من تصمیم دارم كه بخشی از فعالیت های یونسكو را از تهران به دانشگاه های استان انتقال دهم. وی دانشگاه های استان را دانشگاه های بزرگ و قَدَری معرفی و خاطر نشان كرد: حتی برخی گروه های موجود و فعال در این دانشگاه ها، مقام های اول و دوم را در سطح كشور دارند. دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو با اذعان به این مطلب كه مطابق با رسالت كاری یونسكو فعالیت های بسیار زیادی وجود دارد كه می توانیم از طریق دانشگاه ها انجام دهیم، اظهار امیدواری كرد تا درخواست ها از طریق دانشگاه برای تصویب و اجرایی شدن به یونسكو برسد. نصیری قیداری یونسكو را بسیار علاقه مند به ارتباطات با تمام نهادها معرفی كرد و افزود: بحث ارتباطات و ترغیب و تشویق و تسهیل انجام امور اداری در دستگاه های هر كشوری مورد علاقه ی یونسكو است. وی با اشاره به این مطلب كه یونسكو بزرگ ترین شبكه ی علمی – آموزشی و فرهنگی دنیاست، گفت: كمیسیون ملی یونسكو بازویی است از سازمان یونسكو كه بال علمی – فرهنگی سازمان ملل محسوب می شود. دبیر كل كمیسیون ملی یونسكو در ایران ادامه داد: در این دبیرخانه پنج گروه داریم: گروه آموزشی، گروه علوم طبیعی، گروه اجتماعی و انسانی، گروه ارتباطات و گروه فرهنگ از گروه های این دبیرخانه هستند كه هر گروه دارای تعدادی كمیته می باشند و ما در بخش علوم و آموزش بسیار تمایل داریم تا با دانشگاه ها همكاری داشته باشیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن