تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف بنزين در سمنان از رشد ۷ درصدي برخوردار بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۸:۱ق.ظ)
مصرف بنزين در سمنان از رشد ۷ درصدي برخوردار بود موج - مصرف انواع فرآورده‌هاي نفتي منطقه شاهرود در ۵ ماهه نخست امسال در حالي به ۳۸۷ ميليون ليتر رسيد که مصرف بنزين در اين استان از رشد ۷ درصدي برخوردار بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سبحان رجب پور، مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه شاهرود، گفت: در اين بازه زماني ۳۸۶ ميليون و ۸۴۶ هزار ليتر فرآورده نفتي شامل بنزين، نفت سفيد، نفت گاز و نفت کوره مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، کاهش يک درصدي داشت.
سبحان رجب پور مصرف بنزين استان سمنان را در ۱۵۵ روز نخست امسال ۱۲۴ ميليون و ۲۵۷ هزار ليتر اعلام و اظهار کرد: چهار ميليون و ۲۷۴ هزار ليتر از مقدار ياد شده،؛ بنزين سوپر بوده است.
به گفته وي مصرف بنزين (معمولي و سوپر) ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزايش داشته است.
مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه شاهرود اظهار کرد: گازوييل مصرفي استان سمنان نيز دربازه زماني ياد شده با ميانگين روزانه يک ميليون و ۵۳۰ هزار ليتر به ۲۳۷ ميليون و ۲۹۷ هزار ليتر رسيد
رجب پور همچنين درباره مصرف نفت سفيد استان سمنان در پنج نخست امسال گفت: مصرف اين فرآورده نفتي در اين بازه زماني به ۲ ميليون و ۶۴۳ هزار ليتر رسيد که نسبت به مدت مشابه هفت درصد کاهش داشته است.
وي علت کاهش مصرف اين فرآورده را نسبت به ۱۵۵ روز نخست پارسال، افزايش طرح‌هاي گازرساني و بهره‌مندي روستاهاي اين استان از اين سوخت پاک عنوان کرد.
مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه شاهرود، همچنين با اشاره به مصرف ۴۶ ميليون مترمکعبي گاز طبيعي فشرده (سي ان جي) در ۵ ماهه امسال گفت: مصرف اين سوخت پاک در مقايسه با مدت مشابه پارسال، ۴ درصد افزايش داشته که بيانگر استقبال بيش از پيش مردم در استفاده از آن است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن