تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820933002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأیید فوت زائر شاهرودی در فاجعه مکه/2 بانوی زائر شاهرودی مفقود هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: از سوی حج و زیارت سمنان اعلام شد تأیید فوت زائر شاهرودی در فاجعه مکه/2 بانوی زائر شاهرودی مفقود هستند خبرگزاری پانا: مدیر امور زیارتی حج و زیارت استان سمنان خبر فوت زائر شاهرودی را در حادثه طوفان مکه تأیید کرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ شهريور ساعت 23:42

خبرگزاری پانا+

سید علی میرقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: علی عامری، از زائران شهرستان شاهرود که با کاروان شماره 22124 این شهرستان راحی سرزمین وحی شده بود؛ در حادثه طوفان اخیر مکه جان باخت.
وی افزود: این فرد در همان روز به مکه اعزام شده بود و پس از انجام اعمال عمره مفرده در مسجدالحرام و در حین عبادت جان باخت.
مدیر امور زیارتی حج و زیارت استان سمنان همچنین از مفقود شدن دو بانوی زائر این کاروان، پس از طوفان اخیرمکه خبر داد و گفت: فاطمه دامغانی و کبری بیگم میرغفوری، دو بانوی زائر همین کاروان هستند که بر اساس اعلام مدیر این کاروان، مفقود شده‌اند.
میرقاسم‌پور با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز برخی زائران در شلوغی این ایام و تراکم بسیار زیاد حجاج گم می‌شدند تأکید کرد: هنوز هیچ خبری از وضعیت این دو بانوی زائر در دست نیست و امکان دارد که این افراد در جمع دیگر زائران گم شده باشند.
وی تصریح کرد: حج و زیارت استان سمنان تا کنون تنها فوت علیرضا عامری را در این حادثه تأیید می‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن